سخنرانی مدیر کل بهزیستی استان قزوین پیش از خطبه های نماز جمعه شهر قزوین

علی دهباشی پور مدیر کل بهزیستی استان قزوین روز جمعه ۲۹ تیرماه به عنوان سخنران پیش از خطبه‌ها و به مناسبت فرا رسیدن هفته بهزیستی، به تشریح برخی از خدمات بهزیستی در دولت مردمی سیزدهم پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین علی دهباشی پور مدیر کل بهزیستی استان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته ، ضمن عرض تسلیت و تعزیت بمناسبت شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)،به تشریح برخی از خدمات بهزیستی در دولت مردمی سیزدهم پرداخت.

دهباشی پور با اشاره به افزایش مبلغ مستمری به افراد دارای معلولیت گفت: مبلغ مستمری به افراد دارای معلولیت در سال ۱۴۰۰ ماهانه ۷۳ هزار تومان بود که در سال ۱۴۰۲  با رشد ۵۸۰ درصدی به ۴۹۷ هزار تومان رسید.

وی افزود : حق پرستاری خانواده محور به معلولان شدید و خیلی شدید در سال ۱۴۰۰ ، ۶۱۰ هزار تومان بود که این مبلغ در سال ۱۴۰۲ با رشد ۲۴۵ درصدی به دو میلیون و صد هزار تومان رسید.همچنین در خصوص پرداخت حق پرستاری معلولین ضایعه نخاعی در سال ۱۴۰۰ گفت : این مبلغ ۶۱۰ هزار تومان بود که با رشد ۲۴۵ درصدی در سال ۱۴۰۲ به دو میلیون و صد هزار تومان افزایش یافت.

این مسئول اضافه کرد : کمک هزینه معیشتی به خانواده های دارای فرزند دوقلو و سه قلو به ترتیب در سال ۱۴۰۰ ، ۴۵۰ و ۵۵۰ هزار تومان بود که با افزایش ۱۸۵ و ۱۸۰ درصدی در دولت شهید رئیسی در سال ۱۴۰۲ به یک میلیون و ۲۸۰ و یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید.

کد خبر 112133

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد