پیام تبریک مدیرکل بمناسبت هفته گرامیداشت تاسیس سازمان بهزیستی کشور

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان دکتر محمود منطقی پیام تبریکی به شرح ذیل بمناسبت آغاز هفته گرامیداشت تاسیس سازمان بهزیستی کشور صادر کرد.

نامگذاری ۲۵ تیرماه بنام روز بهزیستی، فرصتی مغتنم برای تکریم خادمان و تلاش گران عرصه یاری رسانی به مددجویان نیازمند، افراد دارای معلولیت و آسیب دیدگان اجتماعی و نشان از اهمیت تامین رفاه و عدالت اجتماعی در دین مبین اسلام و جمهوری اسلامی دارد. بهزیستی بعنوان نهادی مقدس و ارزشمند مردمی در ارتباط مستقیم با خانواده های آسیب پذیر و معلولان عزیز می باشد و همواره تلاش کرده  با حفظ کرامت و شخصیت انسانی جامعه هدف نه تنها در راستای زدودن بسیاری از مشکلات و نارسایی های آنان تلاش کند بلکه با ارائه خدمات تخصصی به عموم مردم از این مجموعه کارنامه درخشانی به نمایش گذاشته شود.

اکنون که شعار «نهضت حسینی، خدمت مردمی  » سرلوحه فعالیت های سال ۱۴۰۳ سازمان بهزیستی قرار گرفته است. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید دکتر فیاض بخش بنیانگذار سازمان بهزیستی کشور فرارسیدن هفته بهزیستی را به همه پرسنل مهرورز و فداکار بهزیستی استان سمنان در بخش های دولتی، غیردولتی، شرکای اجتماعی که بی شک بازوان پرتوان این مجموعه بوده و جامعه هدف معزّز تحت حمایت تبریک و تهنیت عرض نموده از زحمات و تلاش های این عزیزان کمال تقدیر و تشکر را داشته و امیدوارم با الطاف الهی و در سایه ارشادات رهبر معظم انقلاب اسلامی و در سایه همدلی و همراهی بیش از پیش شاهد گسترش روز افزون رفاه اجتماعی، سلامت جسمی و ارتقاء کیفیت زندگی اقشار آحاد جامعه باشیم.

محمود منطقی

مدیرکل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 112063

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد