بیش از ۱۳۰ طرح ویژه مددجویان بهزیستی مازندران در هفته بهزیستی به بهره برداری می رسد

مدیرکل بهزیستی مازندران با تشریح ویژه برنامه های گرامیداشت چهل و چهارمین سال تاسیس سازمان بهزیستی، گفت: گرامیداشت هفته بهزیستی از ۳۰ تیر لغایت ۵ مرداد با شعار "نهضت حسینی خدمت مردمی" در استان مازندران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی و عطرافشانی گلزار شهدا را از برنامه‌های ستاد هفته بهزیستی استان برشمرد و گفت: برگزاری دیدارهای صمیمانه با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، افراد دارای معلولیت، بانوان سرپرست خانوار، دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران و ائمه جمعه در سراسر استان، بازدید از مراکز بهزیستی، همچنین مانور خودروهای اورژانس اجتماعی، نشست با مراکز مردم نهاد همکار با بهزیستی، ارایه خدمات مشاوره‌ای رایگان و نشست خبری مدیر کل با اصحاب رسانه از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته بهزیستی می باشد. 

این مسوول احداث مسکن و توانمند سازی مددجویان را دو مولفه مهم دولت در توجه به مددجویان بهزیستی دانست و گفت: در این راستا ۸۰ واحد مسکونی و ۵۶ طرح خوداشتغالی مددجویان بهزیستی مازندران به صورت ویدیو کنفرانس همزمان با سراسر کشور به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه در این هفته برنامه های آگاه سازی عمومی از خدمات و عملکرد بهزیستی مازندران اجرا می گردد، افزود: فضاسازی محیطی، برپایی نمایشگاه دستاوردها و توانمندیهای جامعه هدف و برپایی نمایشگاه عکس از خدمات سازمان از دیگر برنامه های این مناسبت می باشد. 

وی ادامه داد: سخنرانی روسای بهزیستی در سطح شهرستان ها پیش از خطبه های نماز جمعه، برپایی میز خدمت در مصلی ها، مساجد و اماکن عمومی نیز در گرامیداشت چهل و چهارمین سال تاسیس سازمان بهزیستی در استان اجرا می شود.

مدیرکل بهزیستی استان در پایان با اشاره به برنامه‌ شاخص بهزیستی مازندران در این هفته، گفت: طرح تحولی گروه جهادی شهدای بهزیستی مازندران جهت ارایه خدمات به ساکنین مناطق بالادست و کم برخوردار استان با اعزام ۲۲ تیم در سراسر استان هفتاد و سومین طرح خود را اجرا می کند و خدمات مشاوره سلامت روان، خدمت مشاوره ژنتیک، غربالگری بینایی سنجی، غربالگری شنوایی سنجی، خدمت پذیرش وهماهنگی، غربالگری جسمی، خدمات توانمندسازی، خدمات توانپزشکی، خدمت کمیسیون پزشکی، خدمات اورژانس اجتماعی، خدمات پیشگیری و درمان اعتیاد و ... را به ساکنین این مناطق ارایه می دهد.

کد خبر 112056

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد