برای خرید مسکن در سال جاری، ۲۰۰ میلیون تومانی کمک هزینه پرداخت می‌شود

غلامرضا خالدی، معاون موسسات غیردولتی، مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی خراسان رضوی در این نشست خبری به مناسبت هفته بهزیستی گفت: کمک هزینه سازمان بهزیستی به افراد تحت پوشش خود برای تهیه مسکن در قالب سه طرح انجام شده و کمک هزینه برای ساخت مسکن، خرید مسکن و ثبت‌نام در طرح مسکن ملی به افراد تحت پوشش تعلق می‌گیرد

خالدی خاطرنشان کرد: افراد برای خرید مسکن در سال گذشته ۱۰۰ میلیون تومان و در سال جاری مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان کمک هزینه دریافت می‌کنند و در طرح ملی مسکن نیز براساس پیشرفت فیزیکی، به افراد کمک هزینه اهدا می‌شود. فقط در مورد خرید مسکن به صورت یکجا کمک هزینه پرداخت می‌شود و در سایر موارد بر اساس مستندات انجام می‌شود.

معاون موسسات غیردولتی، مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی خراسان رضوی  ادامه داد: در سال جاری برای هر طرح، ۲۰۰ میلیون تومان درنظر گرفته شده که باید تا پایان سال پروژه ساختمانی به اتمام برسد. اگر فردی در سه ماهه آخر ۱۴۰۲ و سه ماهه اول  سال جاری  خرید مسکن انجام داده باشد، مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان و پیش از آن، هزینه ۱۰۰ میلیون تومان به فرد تحت پوشش بهزیستی تعلق می‌گیرد.

خالدی افزود: : سازمان بهزیستی، در سال گذشته  سقفی برای پرداخت کمک هزینه نداشته و براساس مستندات ارسالی، پرداخت صورت گرفته همچنین در سال گذشته، آمار کلی افرادی که از خدمات مربوط به مسکن  استفاده کردند به ۲۳۳۵ نفر می‌رسد.

وی اظهار کرد: سال گذشته، ۷۶۰ میلیون تومان برای خدمات قطعات کاشت حلزون اختصاص پیدا کرد و برای تسهیل‌گری اشتغال و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، ۱۵۰ میلیون تومان به صورت وام به این افراد تعلق گرفت.

 

کد خبر 112040

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد