بهزیستی زنجان میزبان بهشتیان حسینی شد 

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از اجرای برنامه های دینی مذهبی در ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در مراکز نگهداری بهزیستی خبر داد و گفت: کلیه مراکز بهزیستی که افراد دارای معلولیت ،سالمندان و کودکان بی سر پرست و بد سرپرست در آن مقیم هستند  در دهه اول محرم مراسم عزاداری برگزار کرده و امروز نیز مراسمی تحت عنوان شیرخوارگان حسینی( بهشتیان حسینی) در شیرخوارگاه شهید بقاءثمین تاب زنجان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان، دکتر روح اله خدابنده لو در مراسم "سوگواره شیرخوارگان حسینی، بهشتیان حسینی" که در شیرخوارگاه شهید ثمین تاب با حضور حجت الاسلام والمسلمین جواد جعفری نماینده ی استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری، خیرین، جمعی از مسئولین، خانواده های فرزندپذیر و فرزندان  بهزیستی برگزار شد، اظهار کرد: بی‌تردید آشنایی کودکان با قیام عاشورا تجلی‌بخش جلوه‌های ایثار، شجاعت، گذشت ، وفاداری و .... است و محرم  و عاشورا یک گنجینه بزرگ فرهنگی و تربیتی است که همه می‌توانند در آن مشارکت داشته باشند.

وی افزود : ماه محرم و مراسم عزاداری این ایام یک فرصت تربیتی برای خانواده‌ها، کودکان و جامعه است که جامعه امروز محتاج آن است و همگان باید تلاش کنیم چراغ آن همواره روشن بماند تا این میراث دینی و تربیتی عظیم نسل به نسل و سینه‌به‌سینه در تاریخ استمرار یابد.

خدابنده لو یادآور شد: بهزیستی استان زنجان دارای ۵ مرکز شبانه روزی نگهداری از فرزندان است و در حال حاضر از ۴۶ فرزند در مراکز خود نگهداری می کند. 

 مدیرکل بهزیستی تاکید کرد:  بهزیستی فرزندان واگذار شده به خانواده های جایگزین را رها نمی کند و نظارت  بر نحوه نگهداری، تحصیل ،تربیت و.... را به صورت دوره ای ادامه می دهد و یاریگر و در کنار خانواده های فرزند پذیر است.

کد خبر 111829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد