اعلام همکاری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گیلان با اداره کل بهزیستی استان

به منظور بررسی راههای همکاری و تبادل نظر برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به جامعه هدف بهزیستی، نشست مشترک مابین مدیر کل بهزیستی گیلان و مدیریت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گیلان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ آریا طوفانی مدیر کل بهزیستی گیلان در ابتدای این نشست پیرامون اهداف و وظایف بهزیستی گیلان توضیحاتی را ارائه داد  و گفت:  بهزیستی بنا به اندیشه های شهید دکتر بهشتی و شهید فیاض بخش بنیانگذاری شد و در طول زمان وظیفه حمایت از ایتام ، معلولین وزنان خانواده های بی سرپرست ومحروم را برعهده گرفت.

وی در ادامه افزود: رسیدگی به امور محرومین جامعه نیازمند همکاری و مشارکت مردم نیکوکار و نهادها و سازمانهای دیگر برای رفع محرومیت می باشد و در این راستا سپاه نیز در امر مهم کمک به بهزیستی برای رسیدن به اهداف می تواند این همراهی را داشته و از متولیان و مسئولین این نهاد در استان درخواست همکاری را داریم.

در ادارمه سرهنگ احمد ابراهیمی مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گیلان نیز ضمن اعلام همکاری این نهاد برخاسته از متن انقلاب، در رفع  محرومیت گفت:  هر جا که لازم  باشد سپاه در جهت حفظ آرمانهای نظام و انقلاب پیشقدم است و اکنون یکی از موضوعات مهم نیز محرومیت زدایی از چهره انقلاب است و در این امر همراهی های لازم را با بهزیستی و سایر سازمانها و نهادها خواهد داشت .

وی همچنین آمادگی این نهاد در جهت تامین جهیزیه ، مسکن و سایر فعالیتهای کمک رسانی و محرومیت زدایی را اعلام نمود و همکاری گروههای جهادی در راستای تحقق موضوع محرومیت زدایی را از موارد تاثیر گذار انجام کار برشمرد.

در ادامه نیز مقررگردید راههای فنی و اجرایی توسط کارشناسان امر بررسی شود تا در قالب یک تفاهم نامه به مرحله انجام برسد.

همچنین سایر کارشناسان دو نهاد نیز نقطه نظرات خود را در راستای همکاری بیان داشتند .

کد خبر 111827

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد