خبر تجمیعی| سفر یکروزه معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به استان هرمزگان

در سفر معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور به استان هرمزگان ، برنامه نشست صمیمی در فاز دوم در ۵۰۰ محله کشور (هر شهرستان یک محله) ، با حضور دکتر "علی محمد قادری" معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در شهرستان های رودان و بندرعباس برگزار شد.

ورود معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به استان هرمزگان

علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور ظهر امروز ، سه شنبه نوزدهم تیرماه وارد هرمزگان شد و مورد استقبال مدیر کل ، معاونین و مسئولان بهزیستی استان قرار گرفت.

دیدار و گفتگو با استاندار هرمزگان

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در لحظات اولیه ورود به استان با استاندار هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان، در دیدار با علی‌ محمد قادری رییس سازمان بهزیستی کشور، تأکید داشت: پیگیری و انجام امور مربوط به بهزیستی اعتقاد ماست و به پیروی از رییس‌جمهور شهید در این مسیر هیچگونه پروتکل برای خدمت‌ رسانی نداریم.
استاندار هرمزگان با اشاره به مصوبات سفر دوم رییس‌جمهور شهید به استان، گفت: براساس تأکید ایشان، بیشترین منابع مسئولیت‌های اجتماعی استان به بخش بهزیستی با اولویت مسکن، هزینه‌های توانبخشی و اورژانس اجتماعی اختصاص یافته است.
دوستی عضویت بهزیستی بعنوان عضو ثابت شورای مسکن استان را در همین راستا دانست و افزود: خانه دار شدن مددجویان در دو مسیر پیگیری و انجام شده یکی تکمیل و تحویل خانه‌های معطل مانده که ۱۲۴ واحد تقدیم شده و تکمیل بقیه نیز تا پایان سال محقق می‌شود و دیگر مسیر نیز ثبت‌نام مددجویان در طرح نهضت ملی مسکن بوده که با مراجعه خانه به خانه پیگیری شده و بیش از ۴۰۰۰ خانوار هم ثبت نام شدند.
استاندارهرمزگان ضمن اشاره به استفاده از ظرفیت قرارگاه مردم در حوزه درمان‌مددجویان و ارائه بیش از ۲۷۰هزار خدمت درمانی تخصصی بویژه در حوزه دندانپزشکی همچنین درمان رایگان بیش از ۸۰ بیمار در آستانه نابینایی، درخصوص موارد مطرح شده از سوی معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور از جمله تأمین جهیزیه مددجویان درنوبت ازدواج و شهربازی ویژه، اعلام همکاری نمود.

اجرای طرح نشست صمیمی در ۵۰۰ محله هدف با حضور رییس سازمان بهزیستی کشور در شهرستان رودان

در راستای ظرفیت‌سازی اجتماعی و رسیدگی به مسائل جامعه هدف بهزیستی ، برنامه نشست صمیمی درمحلات هدف ، فاز دوم ۵۰۰ محله  (هر شهرستان یک محله ) با حضور دکتر "علی محمد قادری" معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان ، معاونین و مسئولان بهزیستی استان و شهرستان و نمایندگان نهادها و دستگاههای اجرایی در مسجد علی بن ابیطالب (ع) شهرستان رودان برگزار شد.
در این گفتگوی صمیمانه و دیدار چهره به چهره بالغ بر ۶۵۰ مددجو مسائل و مطالبات خود را با رییس سازمان بهزیستی کشور و دیگر مسئولین در میان گذاشتند.
در ادامه با همکاری پرسنل و مددکاران مراکز مثبت زندگی درخواست های مردمی جمع بندی و جهت پیگیری و بررسی بیشتر در سامانه ثبت گردید. 

حضور در گلزار شهدای شهرستان رودان

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در ادامه حضور در شهرستان رودان با همراهی فرماندار شهرستان و مدیرکل بهزیستی هرمزگان در گلزار شهدا حضور یافته و به مقام شامخ شهیدان این شهرستان ادای احترام کرد.

اجرای طرح نشست صمیمی در ۵۰۰ محله هدف با حضور رییس سازمان بهزیستی کشور در شهرستان بندرعباس                                                                         

در ادامه برنامه های سفر معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور به استان هرمزگان ، برنامه نشست صمیمی در فاز دوم در ۵۰۰ محله کشور (هر شهرستان یک محله) ، با حضور دکتر "علی محمد قادری" معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان ، فاطمه جراره نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، معاونین و مسئولان بهزیستی استان و شهرستان و نمایندگان نهادها و دستگاههای اجرایی در بندرعباس ، کوی آیت الله غفاری ، مسجد قدس برگزار شد.

در این نشست صمیمی که در راستای ظرفیت‌سازی اجتماعی و با هدف تکریم و پاسخگویی به نیازهای جامعه هدف بهزیستی و همچنین گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهیدان راه خدمت برگزار گردید با مشارکت دستگاه ها، مراکز مثبت زندگی و گروه های مردمی و جهادی ، درخواست ها و مطالبات بالغ بر ۵۵۰ نفر از جامعه هدف و مراجعین بررسی و جهت پیگیری و بررسی بیشتر در سامانه ثبت گردید.

اجرای رویداد ظرفیت سازی اجتماعی طرح نشست صمیمی در ۵۰۰ محله هدف در سراسر استان همزمان با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور در هرمزگان

همزمان با اجرای رویداد ظرفیت سازی اجتماعی طرح نشست صمیمی در ۵۰۰ محله هدف با حضور دکتر"علی محمد قادری" معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در دو شهرستان رودان و بندرعباس ، این طرح در ۱۱ شهرستان دیگر استان نیز با حضور روسای بهزیستی شهرستان ها و مدیران و نمایندگان دستگاههای اجرایی اجرا شد .

در این سفر در مجموع در ۱۳ شهرستان بیش از ۲۰۰۰ درخواست مردمی جامعه هدف از رئیس سازمان بهزیستی کشور جمع آوری و مورد بررسی قرار گرفت وجهت پیگیری و بررسی بیشتر در سامانه ثبت گردید.

کد خبر 111675

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد