اولین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی و شورای سالمندان بهزیستی شهرستان اشنویه

جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی و شورای سالمندان با حضور مسئولین ادارات و ارگان های دولتی و غیر دولتی در سالن جلسات فرمانداری اشنویه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی اشنویه ؛

با حضور سید یاسر حسینی معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری ، ریاست بهزیستی و سایر مسئولین ادارات و ارگان های دولتی و غیر دولتی اولین جلسه هماهنگی و پیگیری مناسب سازی و شورای سالمندان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
سید ابراهیم ایراندوست رئیس بهزیستی اشنویه در ابتدا مصوبات جلسه قبلی و اقدامات انجام شده را با استفاده از پاویرپوینت برای حاضرین بیان نمودند.
ایراندوست گفت: دسترسی آسان به همه اماکن عمومی و ادارات به ویژه در مورد افرادی که در تحرک و جابجایی با مشکل مواجه هستند دارای اهمیت بیشتری می باشد. زیرا این افراد در بالا رفتن از پله ها، عبور از ورودی های کم عرض درب ها، استفاده از آشپزخانه معمولی، سرویس رفت و آمد عمومی و عبور از زمین های ناهموار با مشکلات فراوانی مواجه هستند.
در ادامه یکی از توانخواهان بعنوان نماینده معلولین شهرستان مشکلات رفت و آمد معلولین را در سطح شهر و ادارت و مکان های عمومی را با توجه به نوع معلولیت بیان نمود.
سید یاسر حسینی معاون فرماندار و رئیس جلسه ضمن خسته نباشید به مجموعه بهزیستی گفت: نگرش مسئولان در امر مناسب سازی، نقش کلیدی و مهمی دارد. چنانچه بتوان وضعیت آگاهی و نگرش و عملکرد مسئولین را در امر مناسب سازی بررسی کرد می توان در این زمینه با اطمینان بیشتر به ایجاد تحولات اساسی در امر مناسب سازی دست یافت.
در پایان جلسه از اداراتی که در زمینه مناسب سازی اقداماتی مثبتی انجام دادند با اهدای لوح قدردانی شد.

اولین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی و شورای سالمندان بهزیستی شهرستان اشنویه

کد خبر 111638

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد