تجلیل از نماینده جامعه معلولین در بهزیستی شاهین دژ

از آرام اژدری نماینده جامعه معلولین بهزیستی شهرستان شاهین دژ و مدیرعامل موسسه خیریه شوق زیستن تجلیل شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

با حضور ریاست بهزیستی شاهین دژ و کارشناس توانبخشی و پیشگیری ، از آرام اژدری نماینده جامعه معلولین و همچنین مدیر عامل موسسه خیریه شوق زیستن بخاطر ارسال تجارب ارزشمند و خلاقانه به دبیرخانه ملی مدیران سازمان بهزیستی در اداره بهزیستی شاهین دژ مراسم تجلیلی صورت گرفت.
مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ ضمن تبریک در این خصوص گفت : ایجاد برنامه های خلاقانه و متنوع در مراکز غیر دولتی و همچنین موسسات از اهداف عالیه سازمان بهزیستی کشور می‌باشد.
ایشان خاطر نشان کرد ؛ تجارب ارزنده آقای اژدری بسیار گرانبها و ارزشمند می باشد ، بدلیل اینکه اژدری خود یکی از توانخواهان موفق هم در زمینه تحصیلی و هم در زمینه شغلی در سطح شهرستان بشمار می رود .
داداشیان تصریح کرد ؛ در حال حاضر موسسه خیریه شوق زیستن بغیر امورات موسسه دارای چهار مرکز غیردولتی که شامل یک کارگاه تولیدی حمایتی ، یک مرکز حرفه آموزی و یک مرکز مثبت زندگی و دارای مرکز CBR توانبخشی مبتنی بر جامعه می باشد که مدیریت این چند مجموعه میسر نخواهد شد بلکه با تجارب ارزشمند و ایده های جالب و خلاقانه که توسط آقای اژدری در طول سال اجرا می گردد .
گفتنی است لوح اهدائی از طرف عبدالله کرمی رئیس مرکز برنامه ریزی ، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی ( دبیرخانه ملی مدیران سازمان بهزیستی کشور) تهیه و توسط ریاست بهزیستی شاهین دژ به ایشان تقدیم شد .

کد خبر 111629

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد