دیدار نماینده مردم شهرستانهای تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل بهزیستی گیلان

صبح روز نوزدهم تیرماه، " یاسر اسلامدوست " نماینده مردم شهرستانهای تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با " آریا طوفانی " مدیرکل بهزیستی گیلان در دفتر مدیریت اداره کل بهزیستی استان دیدار و در خصوص رسیدگی به نیازهای توانخواهان و امورات جامعه هدف بهزیستی با یکدیگر گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی گیلان در این دیدار با تشریح و تبیین عملکرد سازمانی و نحوه خدمت رسانی به مددجویان و توانخواهان به بررسی و ارائه توضیحات در خصوص  مشکلات جامعه هدف و آسیبهای اجتماعی پرداخت و پیگیری و حضور همه جانبه مسئولان در خصوص حل مشکلات مددجویان بهزیستی را خواستار شد.

وی در ادامه مسائل و مشکلات مربوط به گروه های هدف بهزیستی اعم از مستمری بگیران ، خانواده های چند معلولی، اورژانس اجتماعی ، ارایه خدمات نگهداری توانخواهان و تامین مسکن مددجویان بهزیستی را مطرح کرد و بر لزوم حمایت و پیگیری مسئولان مبنی بر تامین نیازهای جامعه هدف بهزیستی تاکید کرد.

همچنین یاسر اسلامدوست نماینده مردم شریف شهرستانهای تالش،رضوانشهر و ماسال نیز، خدمتگزاری به محرومین و نیازمندان را از وظایف اصلی تمامی مسئولین برشمرد و آمادگی کامل خود را برای هماهنگی پیرامون هرگونه همکاری جهت رفع مشکلات توانخواهان و مددجویان بهزیستی اعلام نمود.

کد خبر 111611

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد