برگزاری جلسه توجیهی شاخص های گزارش گیری قانون حمایت از حقوق معلولان

رئیس دبیرخانه پیگیری قانون حمایت از حقوق معلولان سازمان بهزیستی کشور گفت: بر اساس ماده ۳۲ قانون حمایت از حقوق معلولان، دستگاه های مشمول باید سالانه گزارش اقدامات خود در راستای اجرای قانون را به کمیته هماهنگی و نظارت بر اجرای این قانون ارسال نمایند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، یوسف رضایی با اعلام این موضوع گفت: بر همین اساس و به منظور اخذ گزارش دقیق عملکرد دستگاه ها، شاخص های گزارش گیری با همکاری دفتر امور حمایتی و توانمند سازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیرخانه کمیته هماهنگی و  نظارت بر اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان  تدوین شد.

وی افزود: به منظور آشنایی هرچه بیشتر دستگاه ها با این شاخص ها و نحوه گزارش دهی، جلسه ای توجیهی از سوی دبیرخانه کمیته قانون با همکاری نزدیک اداره کل رفاه و پشتیبانی وزارت جهاد کشاورزی در سالن توسعه این وزارتخانه و با دعوت از ۳۴ دستگاه مشمول قانون برگزار شد.

رئیس دبیرخانه پیگیری قانون حمایت از حقوق معلولان سازمان بهزیستی کشور گفت: در این جلسه نماینده سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در رابطه با موضوعات اعتباری قانون حمایت از حقوق معلولان مطرح و نمایندگان دستگاه ها نیز نظرات، دیدگاه و پیشنهادات خود را در زمینه های مختلف مرتبط با قانون بیان کردند.

کد خبر 111591

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =