اجرای طرح رسیدگی به جامعه هدف بهزیستی در ۵۰۰ محله کم‌برخوردار

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: تا قبل از این دولت، حدود ۹۴۰ هزار خانوار تحت پوشش مستمری قرار گرفته بودند اما در این دولت ۶۰۰ هزار خانوار که در صف انتظار بودند به سبد مستمری سازمان بهزیستی اضافه شد و خوشبختانه این سازمان پاسخ نیاز همه مراجعه‌کنندگان را داده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، علی‌ محمد قادری در حاشیه حضور در شهرستان باوی با اشاره به ادامه اجرای طرح نشست صمیمی با جامعه هدف ۵۰۰ محله کم‌برخوردار کشور با محور پویش «چله خدمت» اظهار کرد: در قالب این طرح که به یاد شهید جمهور در حال اجراست، امروز در دو شهرستان باوی و هفتکل استان خوزستان حضور پیدا کرده‌ و با مردم دیدار می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: طرح سکو یا پلتفرم ظرفیت‌سازی اجتماعی، توسط همکاران ما و با استفاده از ظرفیت‌های دیگر ارگان‌ها، به منظور رسیدگی به اوضاع جامعه هدف بهزیستی در حال اجراست.

قادری بیان کرد: مسائل مسکن، اشتغال و توانمندسازی جزو برنامه‌های سازمان بهزیستی است. این سازمان شجره طیبه‌ای است که از ۴۳ سال پیش در حال فعالیت است و از قبل از تولد تا سالمندی به مردم خدمات ارائه می‌دهد.

وی افزود: بهزیستی یک جامعه آماری ۷.۹ میلیون نفری را تحت پوشش دارد که از خدمات مختلفی استفاده می‌کنند. تا قبل از این دولت، حدود ۹۴۰ هزار خانوار تحت پوشش مستمری قرار گرفته بودند اما در این دولت ۶۰۰ هزار خانوار که در صف انتظار بودند به سبد مستمری سازمان بهزیستی اضافه شد و خوشبختانه این سازمان پاسخ نیاز همه مراجعه‌کنندگان را داده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور امروز در قالب طرح نشست صمیمی در ۵۰۰ محله کم‌برخوردار کشور با حضور مسئولان دستگاه‌ها، در جریان سفر به استان خوزستان در شهرستان‌های باوی و هفتکل با جامعه هدف بهزیستی دیدار خواهد کرد و ضمن پاسخگویی به درخواست‌ها از ظرفیت دیگر دستگاه‌ها در حل مشکلات استفاده خواهد شد.

توزیع بسته‌های معیشتی و شرکت در مراسم شیرخوارگان حسینی در محل شیرخوارگاه اهواز از دیگر برنامه‌های حضور یک روزه رئیس سازمان بهزیستی در استان خوزستان است.

کد خبر 111790

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =