دررسانه|آمادگی مراکز بهزیستی‌ خوزستان برای دریافت نذورات عزاداران حسینی

ایسنا/خوزستان معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان از آمادگی مراکز دولتی بهزیستی اعم از ادارات، مراکز و مجتمع‌های بهزیستی در سراسر استان برای دریافت کمک‌های مردمی و نذورات خیرین نیک‌اندیش در ماه محرم و صفر خبر داد.

رستم کردزنگنه در گفت‌وگو با ایسنا با تشکر از کمک‌های نیکوکاران خوزستانی در طول سال اظهار کرد: از هم‌استانی‌هایی که قصد یاری رساندن به نیازمندان و اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی به همنوعان خود را دارند، دعوت می‌کنیم از فرصت معنوی ایام محرم استفاده کنند و بخشی از نذورات خود را به اقشار آسیب‌پذیر و افراد نیازمند و کم‌برخوردار تحت پوشش بهزیستی اختصاص دهند.

وی افزود: علاوه بر طرح «حامی» که امکان حمایت مستقیم از کودکان و ایتام تحت پوشش بهزیستی را فراهم می‌کند، نیکوکاران می‌توانند با مشارکت‌های خود با نیت عام و خاص، همراه و یاریگر جامعه هدف بهزیستی باشند و همچنین با انتخاب یکی از خانواده‌های تحت پوشش، ماهیانه مبلغی را به شماره حساب آنان واریز کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان گفت: به منظور رفاه حال نیکوکاران و دسترسی آسان‌تر، هم‌استانی‌ها می‌توانند کمک‌های خود را از طریق شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۲۷۲۳۲۹۴، درگاه اینترنتی www.behzisty-khz.ir یا کد دستوری #۲۲۲۵۰*۶۶۵۵* واریز کنند.

کردزنگنه با بیان اینکه تمامی نذورات نقدی و غیر نقدی اهدایی از سوی نیکوکاران بین نیازمندان، اقشار آسیب‌پذیر و جامعه هدف بهزیستی در اسرع وقت توزیع خواهد شد، ادامه داد: شیرخوارگاه بهزیستی خوزستان در بلوار سپیدار اهواز، در مجاورت تامین اجتماعی هم آماده دریافت نذورات و کمک‌های غیر نقدی همشهریان اهوازی است.

وی عنوان کرد: شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر با شماره تلفن‌های، ۰۶۱۳۳۷۹۱۳۴۴، ۰۶۱۳۲۲۹۶۰۳۹ و یا شماره‌های ۰۹۱۶۳۰۸۴۲۲۸ و ۰۹۱۶۰۶۳۷۸۴۸ مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان تماس بگیرند.

کد خبر 111579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد