در رسانه| اهدای ۸۵ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی گفت: ۸۵ سری جهیزیه به ارزش دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با کمک خیرین به نوعروسان زیر پوشش اداره کل بهزیستی استان اهدا شد.

به گزارش پیشتاب نیوز، فرگل صحاف ابراهیمی افزود: این جهیزیه نوعروسان شامل ۱۳ قلم اجناس ضروری منزل بوده که ارزش هر کدام حدود ۲۶ میلیون تومان است.


او با اشاره به اینکه فرهنگ کار خیر در جامعه ما نهادینه شده است تصریح کرد: آنچه باید مورد توجه قرار گیرد این است که نیازمند واقعی شناسایی شده و برای رفع مشکل او اقدام موثری انجام شود.


مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی با بیان اینکه این اقلام صرفا اقلام ضروری و نه همه اقلام مورد نیاز نوعروسان است گفت: تهیه اقلام بزرگ جهیزیه موجب می شود خانواده های تحت پوشش با اطمینان خاطر بیشتر و با هزینه ای کمتر، سایر اقلام را خریداری کرده و فرزندان خود را راهی خانه بخت کنند.


صحاف ابراهیمی همچنین از افتتاح نانکده شیرخوارگاه احسان تبریز با ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار خبر داد و گفت: عواید این نانکده برای کودکان این شیرخوارگاه هزینه خواهد شد.

سازمان های حامی محرومان و مستضعفان در کشورمان از جمله بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) هر ساله صدها سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند اهدا می کنند که نقش بسزایی در ترویج ازدواج آسان داشته و کمک به آغاز زندگی مشترک زوج های جوان محسوب می شود.

علاوه بر دو نهاد یاد شده، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و موسسات خیریه نیز در این امر مشارکت فعال دارند.

کد خبر 111469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد