فومن | برگزاری اولین جشنواره استعدادیابی ورزشکاران توانخواه در شهرستان فومن

اولین جشنواره استعدادیابی و کلاس بندی ورزشکاران توانخواه در شهرستان فومن برگزار شد.

اولین جشنواره جشنواره استعدادیابی و کلاس بندی ورزشکاران توانخواه به همت اداره بهزیستی و هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین شهرستان فومن و مشارکت مراکز مثبت زندگی بخشهای شهری(فومن، سردارجنگل و گوراب پس) در رشته های مختلف در سالن ورزشی حجاب فومن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ مریم شمسی پور رئیس اداره بهزیستی شهرستان فومن در این جشنواره به بیان اهمیت تقویت ابعاد مختلف روحی، روانی و جسمی توان یابان پرداخت و همکاری و مشارکت هیأت جانبازان و توان یابان با اداره بهزیستی را عاملی بسیار مهم در راستای توانمندی توانخواهان دانست.

شمسی پور در ادامه ، توانمندی توانخواهان و حضور قوی و همه جانبه جامعه هدف بهزیستی در سطح اجتماع را از اهداف اصلی سازمان بهزیستی برشمرد و بر لزوم همکاری بیشتر بهزیستی با هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین ، درجهت ادامه فرایند استعدادیابی استعدادهای توانخواهان تاکید کرد.

همچنین مسول کمیته کلاس بندی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توانیابان شهرستان نیز، وجود ورزشکاران نوجوان و جوان را باعث شکوفایی ورزش شهرستان دانست و گفت: کشف این استعدادها در قشر توانیاب از برکات طرح استعداد یابی است.

گفتنی است در این برنامه استعدادیابی، تعداد ۶ نفر از توانخواهان در رشته های ورزشی فوتسال و هاکی جهت آماده سازی بیشتر و اعزام به مسابقات انتخاب گردیدند.

کد خبر 111430

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد