شهر قدس | نشست مدیران مراکز و کارکنان اداره بهزیستی با محوریت حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری

باحضور فروتن رئیس اداره بهزیستی، کارکنان، پرسنل اورژانس اجتماعی و مسئولین مراکز اقامتی بهبود یافتگان و مراکز مثبت زندگی، جلسه هماهنگی با موضوع حضور حداکثری در انتخابات در سالن جلسات بهزیستی شهرستان قدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی  بهزیستی استان تهران، اعظم فروتن در سخنان خود با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین و بیان دستاوردها و خدمات دولت برای ایجاد امید آفرینی در جامعه وحضور پرشور درانتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری بیان کرد:همه ما وظیفه داریم درانتخابات شرکت کنیم و تمام آحاد جامعه بخصوص عزیزان تحت پوشش رابه حضور حداکثری در انتخابات تشویق و ترغیب نماییم و در روز پانزدهم تیرماه با حضور حداکثری در پای صندوق های رأی به حق و تکلیف شرعی و قانونی خود عمل کنیم.

فروتن ادامه داد؛ از شما همکاران گرامی دعوت می‌شود با حضور خود و همچنین جامعه هدف سازمان بهزیستی و دادن رای به کاندیدای اصلح خود در تصمیم گیری برای ساخت ایرانی بهتر و آبادتر سهیم و در این رویداد ملی مشارکت نمائید.

گفتنی است؛ کارشناسان اداره بهزیستی از جامعه هدف سازمان بهزیستی که در اداره تردد داشتند را به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در دور دوم را دعوت کردند.

کد خبر 111408

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد