ملارد |نشست بصیرتی مدیران مراکز غیردولتی بهزیستی ویژه انتخابات ریاست جمهوری

نشست بصیرتی با حضور داود فهیم راد رئیس اداره و مدیران مراکز غیردولتی تحت نظارت برگزار و رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد بر مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود فهیم راد ضمن تشریح دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: انتخابات رکن اصلی مشروعیت نظام جمهوری اسلامی بوده و بر همه واجب است تا با تمامی توان جهت مشارکت حداکثری تمامی آحاد مردم از قبیل پرسنل و جامعه هدف تحت پوشش تلاش نمائیم.

وی افزود: اداره بهزیستی نیز همگان با سایر ارگانها امادگی لازم جهت اگاهسازی پرسنل و جامعه هدف تحت پوشش خود به منظور مشارکت حداکثری و اعلام میثاق با آرمانهای امام راحل (ره) را داشته و بایستی مدیران جهت آگاهسازی پرسنل مراکز و فراهم آوری شرایطی برای حضور پرسنل شیفت انجام دهند.

رئیس اداره بهزیستی با توضیح اینکه یکی از مهمترین اقدامات فراهم آوردن فضای انتخاباتی و ایجاد شور در میان تمامی اقشار است گفت: برخی از مراکز مانند مراکز نگهداری از سالمندان، مرکز نگهداری معتادین و ... شرایط حضور و شرکت در انتخابات را داشته و با ارسال صندوق های سیار که از پیش هماهنگ شده آرای این عزیزان نیز اخذ می شود.

کد خبر 111403

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد