مدیرکل بهزیستی اصفهان طی پیامی عموم مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان با صدور پیامی، از عموم مردم برای مشارکت حداکثری در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

   به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، ناصر چاووشی با صدور پیامی، از عموم مردم برای مشارکت حداکثری در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

همانطور که انتخابات یک رویداد مهم و سرنوشت‌ساز در همه کشورها محسوب می‌شود؛ در کشور ما نیز، یکی از اساسی‌ترین خاستگاه‌های انقلاب اسلامی بوده که همواره بر حضور و مشارکت حداکثری مردم تاکید شده است.

نظام جمهوری اسلامی ایران با مشارکت بیش از ۹۸ مردم تشکیل شد، لذا در انتخابات پیش رو بر همگان است پای کار ایران آمده و بار دیگر با وفاق ملی، مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح با آرمان‌های انقلاب تجدد میثاق کرده و حماسه‌ای دیگر خلق کنیم.

بفرموده مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای؛ « مشارکت مردم برای نظام جمهوری اسلامی، پشتوانه است، مایه‌ی آبرو است، مایه‌ی سربلندی است. اگر چنانچه مردم مشارکت واضح‌تر و بهتر و روشن‌تری داشته باشند، نظام جمهوری اسلامی این توانایی را پیدا خواهد کرد که حرف خوش و نیّات خودش و مقاصد خودش را چه در داخل کشور، چه در مجموعه‌ی امتداد راهبردی کشور تحقق ببخشد و این فرصت خیلی بزرگی است برای کشور»

اینجانب ضمن تقدیر از ملت شریف ایران که با یک بند انگشت در دل دشمن لرزه افکنده و  به دفاع از مرزهای کشور به پا خاسته‌اند؛ از عموم مردم و خانواده بزرگ بهزیستی خواهانم در جهت حفظ عزت، اقتدار و کرامت بار دیگر پرده‌ای از وحدت، همدلی و یکدلی را برای جهانیان به نمایش گذاشته و با هر فکر و جریانی با اتکا به باورها و شناخت خود، در انتخاب فرد اصلح برای تصدی مقام ریاست جمهوری جهت انجام این مهم اهتمام ورزند.

امید که بتوانیم شانه به شانه هم و کنار یکدیگر ایرانی آباد و متحد بسازیم.

دکتر ناصر چاووشی
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 111354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد