برای اولین بار کسب مقام سوم فوتسال توسط فرزندان تحت حمایت در بهزیستی استان

مسابقات فوتسال فرزندان سازمان بهزیستی کشور برگزار شد. در پایان این مسابقات استان های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سمنان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، کاروان ورزشی پسران ورزشکار تحت پوشش دفتر مراقبت و توانمندسازی کودکان و نوجوانان بهزیستی استان سمنان در گروه سنی زیر ۱۴ سال که در راستای نشاط آفرینی و کشف استعدادهای ورزشی در هفدهمین مسابقات فوتسال فرزندان سازمان بهزیستی کشور حضور یافت، توانست برای اولین بار به مقام سوم دست یابد.

این مسابقات  با حضور ۲۹ تیم از سراسر کشور۲ الی ۷ تیر ماه در مجتمع آموزشی اردویی حبیب ابن مظاهر تنکابن برگزار شد و استان های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سمنان و کرمان  به ترتیب مقام اول تا چهارم را کسب کردند.

گفتنی است به همین منظور آئین تجلیل از فرزندان مقیم در خانه نگهداری از نوجوانان بدون سرپرست موثر و سرپرست غیرموثر تحت نظارت بهزیستی استان سمنان با حضور مدیرکل، معاونین و کارشناسان بهزیستی استان و مدیرکل، معاونین و کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان در  سالن شهید فیاض بخش بهزیستی استان برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی استان در این آئین ضمن تبریک و ابراز خرسندی از اولین رویداد ورزشی فرزندان استان در این رده سنی که ماحصل همدلی، هم آوازی یک تیم ۱۰ نفره با همراهی مربی و سرپرست گروه است، از اهمیت ورزش در دو بعد فردی و اجتماعی سخن گفت و افزود: ماهیت ورزش در تضاد با سستی و اتلاف وقت، موثر در ارتقای توانایی های جسمی و روحی، شجاعت، و ابزاری برای جمع گرایی و استقلال شخصی است.

دکتر منطقی با اشاره به فعالیت ۱۰ مرکز(خانه) شبانه روزی نگهداری از فرزندان با مجموع ۱۵۰ فرزند تحت نظارت بهزیستی استان خاطر نشان کرد: تمام تلاش مددکاران، کارشناسان بهزیستی در این خلاصه شده که فرزندان بهزیستی بتوانند روی پای خود بایستند و به توانمندی لازم جهت حضور در جامعه برسند.

علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ضمن ابراز تبریک، کسب مقام سوم در مسابقات کشوری توسط فرزندان تحت حمایت بهزیستی را اولین موفقیت نوجوانان استان در رده سنی زیر ۱۴ سال در مسابقات فوتسال نیز بیان داشته و افزودند: ورزش یکی از عامل های موثر و تاثیر گذار افراد در جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی است که باید به این مقوله بیش از پیش توجه گردد.

گفتنی است در پایان این مراسم، با اهدای جوائز و تقدیرنامه از فرزندان، مربی و سرپرست تقدیر و تجلیل شد.

کد خبر 111336

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد