پیام مدیر کل بهزیستی استان بوشهر در خصوص حضور پرشور آگاهانه مردم انقلابی و خانواده بزرگ بهزیستی در انتخابات

دکتر حیدر عزیزنژاد مدیر کل بهزیستی استان بوشهر در پیامی از مردم انقلابی و ولایتمدار استان بوشهر، خصوصا خانواده بزرگ بهزیستی اعم از معلولین، زنان سرپرست خانوار، نابینایان، ناشنوایان و سالمندان خواست تا یک بار دیگر عزم و اراده راستین همیشگی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به نمایش در بیاورند و مایه مباهات جهانیان شوند.

متن پیام بدین شرح می باشد:

  انتخابات در کشور ما باید مسابقه‌ای برای خدمت باشد، نه مسابقه‌ای برای کسب قدرت. انتخابات اسلامی این‌گونه است. حضرت آیه الله خامنه ای (حفظه الله تعالی)

هشتم تیرماه ۱۴۰۳ صحنه ی شکوهمند حضور حماسه ساز ملتی شد که در بیش از ۴۵ سال جانانه از نظام اسلامی خویش دفاع کردند و با تحمل تمام سختی ها ذره ای از اعتقادات عمیق خویش عقب ننشستند. و اینک نیز در تکمیل فرایند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، بی شک خانواده بزرگ بهزیستی همگام با ملت با بصیرت و هوشمند ایران اسلامی با حضوری گسترده تر و حداکثری، روز ۱۵ تیر ماه را تبدیل به صحنه ی مشارکت خیره کننده ای خواهند کرد که معاندان بی ریشه، نتوانند حتی فکر خدشه به این مردم و نظام و انقلاب را در سر بپرورانند.

  حضور در انتخابات صرفاً تکلیف نیست؛ حق است؛ حقّ مردم است. بی شک، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث افزایش سرمایه اجتماعی و تسهیل راه‌های حل مشکلات و فراهم سازی زمینه پیشرفت کشور و خنثی سازی توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل خواهد شد.

جامعه هدف بهزیستی استان بوشهر نیز که در دور اول انتخابات حضور پر رنگی را به ظهور رساندند نیز بار دیگر برای تعیین سرنوشت خویش در صحنه حضور همیشگی خویش را حفظ خواهند نمود و با انتخاب اصلح به سوی ایرانی سرافراز پیش خواهند رفت.

اینجانب در پایان ضمن تقدیر از حضور آگاهانه این عزیزان در انتخابات، از همه این عزیزان تقاضامندم که یک بار دیگر با حضور خود در پای صندوقهای رأی و انتخاب رئیس جمهور آینده کشور در تصمیم گیری و آینده ایرانی آباد و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای گام برداریم  ان شاءالله

دکترحیدر عزیزنژاد

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر

کد خبر 111185

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد