نجف‌آباد|  افتتاح بوستان مناسب‌سازی شده ویژه معلولین

اولین بوستان مناسب‌سازی شده در نجف‌آباد با حضور اعضای شورای شهر کهریزسنگ، حجازی شهردار و قناعت‌کار رئیس اداره بهزیستی برگزار شد.

   به گزارش روابط عمومی، همزمان با عید بزرگ امامت و ولایت و افتتاحیه پروژه‌های شهر کهریزسنگ، جشن ویژه غدیر توسط شهرداری در بوستان غدیر اولین بوستان مناسب‌سازی شده در نجف‌آباد افتتاح شد.

حجازی شهردار شهر کهریزسنگ با اشاره به اهمیت تردد معلولین و جانبازان در معابر شهری و استفاده حداکثری آنها از کلیه خدمات شهری گفت: بوستان غدیر جزء بوستان‌های شهرستان نجف‌آباد بوده که از ابتدای طراحی و ساخت آن، موارد مربوط به مناسب‌سازی تردد جانبازان و معلولین رعایت شده است.

در ادامه رئیس اداره بهزیستی شهرستان نجف‌آباد ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شهردار شهر کهریزسنگ و اقدامت و خدمات ارزنده آنها در خصوص معلولین گفت: بهزیستی نهادی اجتماعی است که در راستای خدمات به جامعه اقدام می‌کند و این خدمات فقط ویژه معلولین نبوده و سعی بر آن شده تا همه شمول باشد و مواردی چون جانبازان، سالمندان، کودکان و همه اقشار را در بر بگیرد.
 علیرضا قناعت‌کار افزود: از جمله فعالیت‌های مهم بهزیستی، پیشگیری از آسیب‌ها و معلولیت هاست و بعد از آن توانمندسازی افراد و خانواده‌ها در مقابله با آسیب‌ها است.

وی ادامه داد: در حوزه پیشگیری سعی برآن است تا با افزایش اگاهی آحاد جامعه، از بروز آسیب‌های اجتماعی و همچنین معلولیت‌ها پیشگیری کرده و با توانمند کردن افراد از طریق ارائه آموزش‌های مختلف، آنها را در مقابله و مواجهه با آسیب‌ها ایمن و مجهز کنیم.

به گزارش روابط عمومی، در ادامه از ورزشکار با معلولیت جسمی حرکتی به عنوان توانخواه برتر و توانمند بابت کسب مقام اول استانی در رشته بوچیا تقدیر شد.

نجف‌آباد|  افتتاح بوستان مناسب‌سازی شده ویژه معلولین

کد خبر 111114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد