نظرآباد | پیام رئیس بهزیستی نظرآباد به مناسبت مشارکت در انتخابات دوره ریاست جمهوری

"هنگامه شورجه" رئیس اداره بهزیستی شهرستان نظرآباد در راستای دعوت آحاد جامعه برای مشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛متن این پیام بدین شرح است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

از منظر قرآن کریم،حکومت امانت الهی است و باید آن را به دست فردی سپرد که شایستگی عملیاتی کردن محتوایش (همان اوامر و نواهی الهی و اجرای عدالت) را داشته باشد.

از همین ­رو می‌فرماید:«إنَّ اللهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَماناتِ إلی‌ أَهْلِها وَ إِذا حَکَمْتُمْ بَیْنَ النَّاسِ أَنْ تَحْکُمُوا بِالْعَدْلِ إنَّ اللهَ نِعِمَّا یَعِظُکُمْ بِهِ إنَّ اللهَ کانَ سَمیعاً بَصیراً؛ [۹]همانا خداوند فرمانتان می‌دهد که امانت­ها را به صاحبانش بدهید و هرگاه میان مردم داوری کردید، به عدل حکم کنید.چه نیک است آنچه خداوند شما را بدان پند می‌دهد بی‌گمان خداوند شنوای بیناست.»

حضور امت اسلامی در پای صندوق انتخابات و انتخاب شخص شایسته، به معنای سپردن حکومت و امانت به اصلح است که وظیفه­ شرعی و تکلیف دینی است.

لذا کسی که تعهد دینی دارد،نمی­تواند شانه از انجام این تکلیف خالی کند...

رهبر معظم انقلاب (مدّظلّه العالی) می‌فرمایند: در واقع انتخابات بهترین فرصت و صحنه برای تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان بوده و در عین حال ضامن امنیت پایدار کشور و بستری مناسب برای نشان دادن رأی و نظر مردم است.

لذا اینجانب به عنوان عضوی کوچک از خدمتگزاران، از همه عزیزان در خانواده بزرگ بهزیستی و اقشار مختلف جامعه برای حضور حداکثری درپای صندوق های رأی برای اعتلاء و عظمت ایران عزیز،دعوت می نمایم.

با آرزوی صحت و سلامتی و عاقبت بخیری همه هموطنان عزیز

هنگامه شورجه

رئیس اداره بهزیستی شهرستان نظرآباد

کد خبر 110949

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد