ساوجبلاغ | رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ مردم را به حضور حداکثری در پای صندوق های رأی دعوت کرد

"انسیه علیزاده" رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ درپیامی از آحاد مردم بخصوص خانواده بزرگ بهزیستی برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و حضور حداکثری در پای صندوق های رأی در روز جمعه هشتم تیرماه دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات یکی از برکات انقلاب اسلامی و شاخص‌های مهم مردم‌سالاری دینی به شمار می‌رود و برای تحقق مردم سالاری دینی لازم است که در انتخابات مشارکت جدی داشته باشیم چرا که شرکت در انتخابات یک وظیفه‌ی شرعی است و به لحاظ مسئولیت فردی و اجتماعی نیز شرکت در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است.

 با احترام به مقام شامخ شهداء خدمت،رئیس جمهور شهیدو همراهان شهیدشان و در آستانه برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری و شرایط ویژه‌ای که در آن قرار داریم بطور یقین انتخابات ریاست جمهوری،فرصت بزرگی است که بار دیگر خواسته‌های ملت شنیده شود و اراده دولت‌ها برای تقویت بنیان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تقویت شود.

از مردم شریف شهرستان ساوجبلاغ و خانواده بهزیستی  دعوت می‌نمایم که در روز جمعه ۸ تیرماه با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های کشور و ناکامی دشمنان سهیم باشند و با حضور حداکثری خود به جهانیان نشان دهند که همچنان به نظام و انقلاب وفادار و متعهد هستند.

*به امید سرافرازی ایران اسلامی*

انسیه علیزاده
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ

کد خبر 110936

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد