چهارباغ | رئیس بهزیستی شهرستان چهارباغ عموم شهروندان را به حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد

" فاطمه والوکیان" رئیس اداره بهزیستی شهرستان چهارباغ عموم شهروندان را برای حضور پرشور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که روز جمعه هشتم تیرماه برگزار خواهد شد، دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات که در نظام مقدس جمهوری اسلامی،فرصتی برای حضور هوشمندانه هر ایرانی در تعیین سرنوشت خود است،ضامن امنیت کشور بوده و بستری است بی حاشیه و مناسب برای سپردن پرچم افتخارات میهن به دستان آن‌هایی که دل در گرو اقتدار نظام،استقلال کشور و آزادی ایران و ایرانی دارند.

برپایی شکوهمند چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران که پس از عروج رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و دیگر شهداء خدمت برگزار می‌شود از جهات داخلی و بین‌المللی مهم و سرنوشت‌ساز است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها مردم شریف ایران را به حضور پرشور و حماسی در پای صندوق‌های رأی دعوت و توصیه نموده و فرموده‌اند: «هرکس که به ایران و پیشرفت آن اعتقاد دارد در انتخابات شرکت کند»،بنابراین حضور آگاهانه و حماسی همه ما در انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه برای گزینش و انتخاب فردی دارای شرایط لازم برای اداره امور مهم‌ترین جایگاه اجرایی کشور امری واجب و حیاتی است.

اینجانب  از عموم مردم شریف ایران اسلامی به ویژه شهروندان عزیز و ولایت مدار شهرستان چهارباغ دعوت می نمایم تا با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر سبب ناامیدی دشمنان این آب و خاک شوند و در برای حفظ کیان ایران اسلامی رأی خود را در صندوق انداخته و فرد اصلح را برای اداره امور کشور انتخاب کنند،چرا که برای متوقف نماندن حرکت قطار پیشرفت کشور باید حمایت همه جانبه مردمی نیز از نظام و دولت صورت گیرد.

فاطمه والوکیان

رئیس اداره بهزیستی شهرستان چهارباغ

کد خبر 110934

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد