تجلیل از بازیکنان تیم گلبال نابینایان شهرستان بوکان

با حضور مسعود شجاعی رئیس اداره بهزیستی،رئیس و عضو شورای اسلامی شهر ، جمعی از خیّرین شهرستان و داور ملّی این مسابقات و به میزبانی اداره ورزش و جوانان از بازیکنان تیم گلبال نابینایان بوکان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره  بهزیستی بوکان،
️مسعود شجاعی رئیس اداره بهزیستی شهرستان بوکان این موفقیت ارزشمند را به بازیکنان و کادر فنی تیم گلبال نابینایان و جامعه معلولین بوکان تبریک گفت و افزود؛ این موفقیت ها که با تلاش ، همت و پشتکار عزیزان معلول و با بهره مندی از کمترین امکانات به دست آمده شایان تقدیر و بسیار ارزشمند است و اداره بهزیستی شهرستان از تمامی ظرفیت موجود برای مساعدت و همراهی این قهرمانان به منظور استمرار موفقیت ها و رسیدن به پله های بالاتر استفاده خواهد نمود.
️در پایان نیز، داور ملّی این مسابقات، از طرف کمیته ورزشهای کم بینایان و نابینایان کشور، سِت چشم بند مخصوص گلبال را به پاس قدردانی از تلاشهای این دو بازیکن به آنها اهداء نمود.
️شایان ذکر است تیم گلبال نابینایان بوکان در مسابقات غرب کشور با حضور شش تیم در ارومیه برگزار شد، توانست با شایستگی به مقام قهرمانی دست یابد.
️در این مسابقات که به همّت هیات ورزشهای نابینایان و کم بینایان استان، در روزهای سی و یک خرداد الی یکم تیر به صورت دوره ای  برگزار شد، تیم بوکان با دوازده امتیاز در صدر قرار گرفت و تیم های پیرانشهر و اردبیل به مقامهای دوم و سوم دست یافتند.

تجلیل از بازیکنان تیم گلبال نابینایان شهرستان بوکان

کد خبر 110664

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد