شهریار | بازدید کارشناس مراکزمثبت زندگی بهزیستی کشور 

باهدف بررسی عملکرد ونحوه ارائه خدمات بهینه  دو مرکز مثبت زندگی صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، امیر حیدری کارشناس مراکز مثبت زندگی بهزیستی کشور به همراه  کبری اخلاقی و مینا مقدم کارشناسان این حوزه در بهزیستی کشور و استان تهران در معیت پریسا پیراحمدی مسئول مراکز مثبت زندگی بهزیستی شهرستان شهریار به منظور ارزیابی، نحوه خدمت رسانی و بررسی عملکرد از دو مرکز تحت نظارت در این شهرستان بازدید کردند.

حیدری کارشناس مراکز مثبت زندگی بهزیستی کشور در حاشیه این بازدیدها خاطر نشان کرد: این مراکز با چند شاخص خاص راه‌اندازی شده که شامل : یکپارچه‌سازی و یکسان‌سازی و تسهیل در مراجعه افراد برای ارائه خدمات است و این خدمت‌رسانی عادلانه باعث کاهش ترددها نیز می‌ شود.  

وی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم ارائه بهینه خدمات این مراکز به نیازمندان وجامعه هدف خاطر نشان کرد: حفظ شان وکرامت انسانی و حرمتهای خدمت گیرندگان و صحیح بودن مدارک مددکاران و مسئولین فنی طبق چارچوب دستورالعملهای سازمان در راستای محرمانه بودن اطلاعات مددجویان و همچنین حضور به موقع آنان از وظایف مهم این مراکز بشمار می رود که می بایست توسط تیم نظارت هر شهرستان بصورت مستمر رصد گردد.

ناصرنیک افشار رئیس اداره بهزیستی شهریارضمن خوش آمدگویی به میهمانان و تاکید بر گسترش مراکز مثبت زندگی در راستای کاهش ترددها و رفع و کمترشدن چالشهای جامعه هدف و دستیابی به جوی پایدار جهت ارائه خدمات بیشتر بومی محلی به این قشر یادآورشد.  

گفتنی است: حیدری در این بازدیدها، نحوه ارائه خدمات الکترونیکی، حضور مسئول فنی و مددکاران، نحوه و کیفیت ارائه خدمات به مددجویان و معلولان تحت پوشش و لزوم آگاهی مددکاران بر دستورالعمل های به روز سازمان و... را مورد  ارزیابی قرار داد.

کد خبر 109766

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد