تشریح ارائه خدمات پایگاه‌های خدمات اجتماعی کردستان

براساس آمار اداره کل بهزیستی استان کردستان در سال ۱۴۰۲، پایگاه‌های خدمات اجتماعی این استان به تعداد ۸۵۷ نفر خدمات تخصصی اعم از مشاوره و مددکاری اجتماعی، توانبخشی، آموزش‌های تخصصی، اشتغال‌زایی و خدمات حمایتی ارائه کرده‌اند.

حسین رسولی مدیرکل بهزیستی استان کردستان در این خصوص گفت: پایگاه‌های خدمات اجتماعی به عنوان خط مقدم ارائه خدمات بهزیستی در سطح محلات، نقش مهمی در شناسایی، مداخله و توانمندسازی افراد و خانواده‌های در معرض آسیب‌های اجتماعی ایفا می‌کنند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ با تلاش و همت کارکنان خدوم این پایگاه‌ها، شاهد افزایش قابل توجهی در ارائه خدمات تخصصی به اقشار مختلف مردم استان بوده‌ایم.

مدیرکل بهزیستی استان کردستان خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که با توسعه و تقویت این پایگاه‌ها، دسترسی آحاد جامعه به خدمات بهزیستی به ویژه در مناطق محروم و کم‌برخوردار تسهیل شود.

گفتنی است پایگاه‌های خدمات اجتماعی بهزیستی در سراسر استان کردستان فعال بوده و به افراد و خانواده‌های نیازمند خدمات مختلف از جمله مشاوره و مددکاری اجتماعی، توانبخشی، آموزش‌های تخصصی، اشتغال‌زایی و خدمات حمایتی ارائه می‌کنند.

خدمات ارائه شده توسط این پایگاه‌ها به صورت رایگان بوده و افراد می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین پایگاه به محل سکونت خود از این خدمات بهره‌مند شوند.

عملکرد تفکیکی:

پایگاه خدمات اجتماعی سنندج: به ۴۴۶ نفر خدمات ارائه شده است.

پایگاه خدمات اجتماعی بانه: به ۱۰۰ نفر خدمات ارائه شده است.

پایگاه خدمات اجتماعی سقز: به ۱۲۹ نفر خدمات ارائه شده است.

پایگاه خدمات اجتماعی مریوان: به ۶۶ نفر خدمات ارائه شده است.

پایگاه خدمات اجتماعی کامیاران: به ۱۱۶ نفر خدمات ارائه شده است.

کد خبر 109588

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد