حضور معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران در ستاد بهزیستی شهرتهران

الهه سعادتی معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران با محمود برزگر مدیر بهزیستی شهرتهران و فرزانه نیکرو معاون توانبخشی این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، با حضور معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران، مدیر بهزیستی شهرتهران، معاون توانبخشی بهزیستی شهرتهران و کارشناسان کمیسیون تعیین معلولیت بهزیستی استان تهران جلسه بررسی چالش های موجود در کمیسیون معافیت سربازی و کمسیون تعیین معلولیت در دفتر مدیریت برگزار شد.

محمود برزگر در این جلسه ضمن تشکر از حضور معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران در این جلسه با بیان اینکه  کمیسیون معافیت سربازی کلیه جامعه هدف حائز شرایط بهزیستی استان تهران هر هفته چهارشنبه در ستاد بهزیستی شهرتهران برگزار می شود افزود: این مسئله و حضور جامعه هدف در ستاد بهزیستی با توجه به  کمبود نیروی انسانی و فضای فیزیکی کافی برای این کار باعث شده این شهرستان با چالش و مشکلاتی مواجه شود.

برزگر در ادامه عنوان کرد: با انتقال کمیسیون معافیت سربازی به مکان دیگر می توان از فضای مربوطه و نیروی انسانی برای کیفیت مطلوب و بهتر برگزار شدن  کمیسیون تعیین معلولیت بهزیستی شهر تهران استفاده کرد.

گفتنی است، معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران در حوزه توانبخشی بهزیستی شهرتهران با انتقال و جابه جایی کمیسیون سربازی به مکانی جدید در اسرع وقت موافققت کرد.

کد خبر 109294

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد