گزارش سفر یک روزه مدیر کل و هیات همراه به شهرستان شازند

در سفر یک روزه به شهرستان شازندمدیرکل بهزیستی استان مرکزی وهیات همراه با مسؤلین شهرستان دیدار وضمن غبارروبی مزارشهدا ، دیدار با خانواده شهید نجفی و خانواده دو معلول ، بازدید از مرکز مثبت زندگی ،شورای معاونین نیزبا حضور کارکنان برگزار گردید

ادای احترام ، غبار روبی و عطر افشانی گلزارشهدا معزز و والامقام شهرستان

آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای والامقام شهرستان شازند با حضور مدیرکل و اعضای شورای معاونین در گلزار شهدا برگزار گردید. در این آیین معنوی حضار شرکت کننده ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای معزز با آرمانهای ایشان و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند. دکتر حسین آبادی دراین مراسم افزود: بالاتر از هر کار نیکی، کار نیک دیگری وجود دارد مگر شهادت که بالاتر از آن هیچ کاری نیکی وجود ندارد. مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: راه شهیدان همواره مسیری درخشان و الگوی برای آحاد جامعه است. وی ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدای شازند گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم و امروز وظیفه ما انتقال ارزشهای آنان به نسل های آینده است. این مقام مسئول عنوان کرد : اعتبار و توجه خانواده‌های شهدا به پیام و رسالتی که بر عهده دارند، اصیل‌ترین و جامع‌ترین تکلیفی است که بر آنان محول شده است و این الگو سازی باید بین دیگر اقشار جامعه صورت گیرد. مدیرکل بهزیستی استان مجاهدت، ایثار، شهادت طلبی، ایمان و ولایت مداری ملت استان مرکزی در دوران هشت سال دفاع مقدس را ستود و و گفت مردم استان مرکزی در دوران دفاع مقدس در تمام عرصه ها خوش درخشیده و وجود هزاران شهید و ایثارگر نماد و یادگاری این ازجان گذشتگی است.

دیدار و گفتگو مدیر کل بهزیستی استان مرکزی با فرماندار شهرستان شازند

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی : فعالیتهای تخصصی بهزیستی بر فعالیتهای حمایتی اولویت دارد 

دکتر حسین آبادی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی درسفر یکروزه به شهرستان شازند با پرندین فرماندار شهرستان شازند دیدار وگفتگو نمود . مدیرکل بهزیستی استان گفت : فعالیتهای بهزیستی بسیار وسیع وگسترده است و این اداره کل خدمات شبانه روزی زیادی را ارائه مینماید. بهزیستی دارای 170 ماموریت میباشد که از بدو تولد تا پایان زندگی به مددجویان خدمات ارائه مینماید که خدمات تخصصی دراین حوزه بسیار چمشگیر تر از خدمات حمایتی میباشد.. وی افزود : حضور میدانی اعضای شورای معاونین در شهرستانها به منظور نظارت معاونین و مسئولین بر حوزه های تحت نظارت خویش و ابلاغ دستورالعمل های جدید و بازدیداز مراکز تحت نظارت میباشد. دکتر حسین آبادی ضمن اشاره به رشد 62 درصدی بهزیستی در سال جاری افزود: بهزیستی پیش قدم در پرداخت ودیعه مسکن ، هزینه درمان و پرداخت وام به جامعه هدف بهزیستی استان می باشد ایشان در ادامه در خصوص مشکلات مسکن مددجویان وزنان سرپرست خانوار ، مددجویان روستایی گفت : مسئولین شهرستان با در اختیار قرار گذاشتن زمین جهت ساخت مسکن مددجویی می توان با حضور خیرین و تفاهم نامه فی ما بین بهزیستی و سپاه و بسیج سازندگی در ساخت و پیشرفت پروژه تسریع نمود . در ادامه پرندین فرماندار شهرستان افزود: در بهزیستی میتوان کارهای بزرگی انجام داد وبهزیستی یعنی بهتر زیستن. وی الویت اصلی مددجویان شهرستان را بحث تامین مسکن عنوان نمود و از آمادگی فرمانداری شازند بابت در اختیار قرار دادن زمین در مهاجران و شهباز و مولد سازی زمین های موجود خبر داد . ایشان درادامه بر کیفیت وسایل کمک توانبخشی افراد دارای معلولیت ، تامین نیروهای خرید خدمت جهت تقویت اورژانس اجتماعی شهرستان ،انعقاد تفاهم نامه با بیمارستانها جهت تسریع در امر درمان وکاهش هزینه درمان مددجویان تاکید و از آمادگی فرمانداری شهرستان در صدور مجوزهای لازم در خدمت رسانی به جامع هدف بهزیستی شهرستان خبر داد.

دیدار دکتر حسین آبادی مدیر کل بهزیستی استان با خانواده شهید والامقام حسن نجفی از شهدای گرانقدر شهرستان

دیدار دکتر حسین آبادی مدیر کل بهزیستی استان ، لطیفی فرمانده بسیج شهید فیاض بخش بهزیستی استان و مشاور امور ایثارگران ،یادگاری معاون مشارکتهای مردمی و مسئول حراست وآستانه رییس بهزیستی شهرستان شازند با خانواده شهید والامقام حسن نجفی از شهدای گرانقدر شهرستان دکتر حسین آبادی در این دیدار ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدای شازند گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم و امروز وظیفه ما انتقال ارزشهای آنان به نسل های آینده است. مدیر کل بهزیستی استان مرکزیعنوان کرد : اعتبار و توجه خانواده‌های شهدا به پیام و رسالتی که بر عهده دارند، اصیل‌ترین و جامع‌ترین تکلیفی است که بر آنان محول شده است و این الگو سازی باید بین دیگر اقشار جامعه صورت گیرد.

دیدار دکتر حسین آبادی مدیر کل بهزیستی استان با پیری نژاد کارمند ایثارگر ، جانباز و بازنشسته بهزیستی شهرستان

دیدار دکتر حسین آبادی مدیر کل بهزیستی استان ، لطیفی فرمانده بسیج شهید فیاض بخش بهزیستی استان و مشاور امور ایثارگران ،یادگاری معاون مشارکتهای مردمی و مسئول حراست وآستانه رییس بهزیستی شهرستان شازندبا پیری نژاد کارمند ایثارگر ، جانباز و بازنشسته بهزیستی شهرستان دکتر حسین آبادی مدیر کل بهزیستی استان مرکزی در این دیدار گفت : دلجویی از همکاران جانباز و خانواده های آنها، حداقل کاری است که مسئولین می توانند انجام دهند. وی افزود : خانواده جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و دیدار با آنان، رشارت ها و جانفشانی های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسوولان یادآوری می کند. ایشان تاکید کرد: به عنوان خدمتگزاران نظام اسلامی مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید همواره قدردان تلاش ها و مجاهدت های ایثارگران و جانبازان باشیم.

بازدید دکتر حسین آبادی مدیر کل بهزیستی استان  از ساختمان پیش بینی شده جهت تاسیس مرکز نگهداری بیماران اعصاب و روان مرد و مرکز مثبت زندگی شهر توره در شهرستان

بازدید دکتر حسین آبادی مدیر کل بهزیستی استان ، نوروزی معاون امور توانبخشی ؛ یادگاری معاون مشارکتهای مردمی و مسئول حراست وآستانه رییس بهزیستی شهرستان شازند از ساختمان پیش بینی شده جهت تاسیس مرکز نگهداری بیماران اعصاب و روان مرد و مرکز مثبت زندگی شهر توره در شهرستان و بررسی و نظارت بر عملکرد و ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی شهرستان

برگزاری جلسه شورای معاونین

جلسه شورای معاونین به ریاست دکتر حسین آبادی مدیرکل بهزیستی استان و با حضور اعضای شورای معاونین وریاست وکارکنان بهزیستی شهرستان شازند برگزار شد. در این جلسه معاونین حوزه های تخصصی گزارش کلی از وضعیت حوزه های تخصصی خود در شهرستان ارائه کردند ودر پایان نیز پیشنهاداتی جهت ارائه خدمات مطلوب تر به جامعه هدف بهزیستی مطرح گردید . درادامه نیزریاست و کارمندان بهزیستی شهرستان پس از ارائه گزارش عملکرد و بیان برنامه ها و طرح های درحال اجرا به بیان مشکلات و چالش های موجود پرداختند.

کد خبر 109015

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد