شهرتهران| برگزاری دوره آموزشی مهارت های زندگی و ارتباط موثر حین کار

دوره آموزشی مهارت های زندگی و ارتباط موثر حین کار با تدریس سید علیرضا شریعت پناهی کارشناس ارشد روانشناسی در سالن جلسات بهزیستی شهر تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این دوره آموزشی در زمینه مهارت های زندگی و ارتباطی کسب و کار ویژه توانخواهان بهزیستی شهر تهران بود و به مدت سه روز در سالن جلسات بهزیستی شهر تهران برگزار شد.

مدرس دوره در خصوص برگزاری این کلاس آموزشی گفت: یکی از سیاست های سازمان بهزیستی تشکیل دوره های آموزشی در زمینه مهارت های زندگی و ارتباطی و کسب و کار توانخواهان می باشد و توانمندسازی مهارت های زندگی جامعه هدف و ایجاد فرصت های آموزشی، ظرفیت ها، منابع شغلی و حرفه ای، مهارت آموزی و همچنین فرآیند استعداد یابی و توسعه مهارت های پایه ای و اساسی از جمله اهدافی است که برگزاری این دوره های آموزشی را در بر می گیرد.

شریعت پناهی در ادامه افزود: این دوره به مدت ۳ روز در ستاد بهزیستی شهر تهران برای تعدادی از توانخواهان متقاضی وام اشتغال برگزار شد و سرفصل عناوین دوره از جمله: آموزش مهارت های زندگی و ارتباط موثر حین کار، آموزش کسب و کار ویژه مسئولین فنی کارگاهها، آموزش مشاغل متناسب با افراد دارای معلولیت و آموزش بازاریابی و آماده سازی مهارتی بود.

کد خبر 108608

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد