الف : طرف اول عقد تفاهم نامه( کارفرما) کلیه شهرستان های تحت نظارت که افراد دارای معلولیت تحت پوشش متقاضی خرید خدمات از آن کلینیک محترم (طرف دوم،مجری) را دارد.
ب: اولویت خرید خدمت ارتوز و پروتز با کلینک هایی است که خدمات با کیفیت بیشتر و قیمت مناسب تری ارائه نمایند.
ج: ملاک تعیین قیمت تا 1403/06/31 جدول قیمت انجمن ارتوپدی ایران در نیم سال اول 1402 بوده که ریزقیمت آن قبلا با توافق اعضای محترم کلینیک ارتوپدی و کارشناس حوزه ی توانبخشی در اسفند ماه سال 1402 تایید و امضا شده است و درصورت افزایش قیمت جلسه ای در مهرماه سال جاری با حضور مسئولین فنی کلینیک های محترم و کارشناسان حوزه ی توانبخشی درخصوص تجدید نظر خرید خدمات نرخ های در صورت تغییر بعمل خواهد آمد.
د: به منظور بررسی و تایید کیفیت می بایست تمام خدمات دریافتی حداقل 6 ماه ضمانت نامه تعمیر داشته باشد همچنین ارائه و تحویل وسایل ساخته شده به معرفی شدگان پس از بررسی کیفیت کارشناس ناظر تخصصی اعزامی شهرستان که هر دوهفته یک بار در محل کلینیک به صورت حضوری انجام خواهد شد.اندام مصنوعی ساخته شده پس از تایید کارشناسان ستادی و شهرستانی بهزیستی با استناد به تفاهم نامه منعقده پس از طی مراحل قانونی به حساب کلینیک های مجری درصورت وجود اعتبار واریز خواهد گردید.
نظر شما