بهزیستی کردستان در پی ارتقای ایمنی مراکز شبانه‌روزی

اداره بهزیستی شهرستان سنندج در راستای تعهدات خود به منظور ارتقای سطح ایمنی و خدمات‌رسانی به جامعه هدف، جلسه‌ای با حضور مدیر بهزیستی شهرستان سنندج، مسئولان مراکز شبانه‌روزی و کارشناسان این اداره در سنندج برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان، دکتر ابراهیمی، مدیر بهزیستی شهرستان سنندج، در این جلسه با تأکید بر اهمیت و ضرورت رعایت دقیق نکات ایمنی و استانداردهای لازم در مراکز شبانه‌روزی حوزه های پیشگیری و توانبخشی، اظهار داشت: "ایجاد محیطی امن و آرام برای مددجویان این مراکز، از جمله وظایف خطیر و اساسی ما به شمار می‌رود. در این راستا، از هیچ تلاشی برای ارتقای سطح ایمنی و پیشگیری از بروز حوادث ناگوار در این مراکز فروگذار نخواهیم کرد."

وی با اشاره به برخی از حوادث ناگوار که در گذشته در برخی از مراکز شبانه‌روزی رخ داده است، گفت: "برگزاری جلسات منظم و بررسی مستمر موارد ایمنی، از جمله اقدامات اساسی برای پیشگیری از بروز چنین حوادثی است. در این راستا، از کلیه مسئولان محترم مراکز شبانه‌روزی انتظار داریم که با تعهد و جدیت کامل، نسبت به اجرای دقیق دستورالعمل‌های ایمنی و رفع موارد ناایمن در مراکز تحت نظارت خود اقدام نمایند."

در ادامه این جلسه، کارشناسان و مسئولان مراکز شبانه‌روزی نظرات و پیشنهادات ارزشمند خود را در خصوص ارتقای سطح ایمنی مراکز ارائه دادند.

کد خبر 108254

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد