جلسه بازخورد ارزشیابی و نظارت شهرستانی در سنندج برگزار شد

جلسه بازخورد ارزشیابی و نظارت شهرستانی در سنندج با هدف بررسی عملکرد دفاتر مختلف و ارتقای کیفیت خدمات برگزار شد. در این جلسه، نقاط قوت و ضعف دفاتر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و از کارشناسان برای رفع آنها نظرسنجی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان: در راستای ارتقای کیفیت خدمات و بررسی عملکرد دفاتر مختلف، جلسه بازخورد ارزشیابی و نظارت شهرستانی با حضور معاون مشارکتها و کارشناسان این واحد، رئیس و کارشناسان شهرستان سنندج در مورخه ۱۴۰۳/۲/۲۳ برگزار شد.

در این جلسه، نقاط قوت و ضعف کلیه دفاتر اعم از اشتغال و بیمه، مسکن، مراکز و مشارکتها به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفت و به سمع و نظر کارشناسان شهرستان رسید.

ساعدی، معاون مشارکتها در این جلسه با بیان اینکه هدف از برگزاری این جلسه تبادل نقاط قوت و ضعف و همچنین بررسی وضعیت فعالیتهای واحدهای مذکور است، گفت: "با برگزاری این جلسات می‌توانیم از تجربیات و نظرات کارشناسان در جهت ارتقای کیفیت خدمات و بهبود عملکرد دفاتر استفاده کنیم. "

وی در ادامه با تقدیر از فعالیتها و تلاشهای شهرستان سنندج در هرچه بهتر اداره کردن امورات، از کارشناسان خواست تا با ارائه نظرات و پیشنهادات خود در جهت رفع نقاط ضعف موجود و ارتقای سطح کیفی خدمات ارائه شده به مددجویان گام بردارند.

در پایان این جلسه، مقرر گردید نقاط ضعف موجود در دفاتر مختلف شناسایی و برای رفع آنها اقدامات لازم صورت گیرد.
امید است با برگزاری چنین جلساتی شاهد ارتقای روزافزون کیفیت خدمات ارائه شده به مددجویان در سطح استان کردستان باشیم.

منبع:وابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان

کد خبر 108027

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد