به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ در این ملاقات مردمی، مدیرکل بهزیستی استان گیلان ضمن بررسی مسائل و مشکلات مددجویان که عمده این مباحث مربوط به مسکن، درمان ، اشتغال و مساعدت مالی بود دستور اقدامات لازم را صادر کرد.
مدیرکل بهزیستی گیلان همچنین یادآور شد: مددجویان و توانخواهان بهزیستی سراسر استان می توانند مسائل و مشکلات خود را از طریق سامانه پیامکی " ٣٠٠٠٥٩٦٠ " با "ذکر شهر و شماره تلفن " مطرح کنند و اطمینان داشته باشند که مسائل و مشکلات مطرح شده مددجویان و توانخواهان از طریق این سامانه به سمع و نظر اینجانب رسیده و از طریق اداره پذیرش و هماهنگی به مشکلات آنان رسیدگی می شود.
نظر شما