فومن | دیدار مدیرکل بهزیستی گیلان با فرماندار شهرستان فومن

صبح روز بیست و پنجم اردیبهشت ماه؛ آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی استان گیلان به اتفاق هیئت همراه با فرماندار شهرستان فومن در محل فرمانداری این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان، آریا طوفانی مدیر کل بهزیستی استان در این دیدار با تقدیر از نگاه ویژه فرماندار به بهزیستی، به بیان مسائل و مشکلات جامعه هدف بهزیستی شهرستان پرداخت و مباحثی را در راستای تسریع و تسهیل خدمات رسانی بهینه به جامعه هدف بهزیستی مطرح کرد.

وی همچنین در خصوص عملکرد بهزیستی شهرستان، مسائل و مشکلات مربوط به گروه های هدف بهزیستی اعم از مستمری بگیران، خانواده های چند معلولی، اورژانس اجتماعی و ارائه خدمات نگهداری توانخواهان به بیان گزارش پرداخت و بر لزوم همکاری کلیه دستگاه های  اجرایی و نظارتی در خصوص بررسی و حل مشکلات جامعه هدف بهزیستی تاکید نمود. 

فرامرز مرجانی فرماندار فومن نیز در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیتهای اداره کل بهزیستی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، توانبخشی، پیشگیری و مشارکت‌های مردمی گفت : بهزیستی یکی از نهادهای حمایتی و اجتماعی تاثیرگذار جامعه است و خدمت در آن بدون عشق و نوع دوستی امکان پذیر نیست.

درادامه فرماندار فومن اذعان داشت: با برنامه ریزی و حمایت و تعامل مسئولین شهرستان می بایست اقدامات قابل توجهی در راستای ارتقاء رفاه اجتماعی و حل مشکلات جامعه هدف بهزیستی صورت پذیرد.

کد خبر 107874

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد