فومن | دیدار مدیرکل بهزیستی گیلان با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان فومن

صبح روز بیست و پنجم اردیبهشت ماه؛ آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی استان گیلان به اتفاق هیئت همراه، طی حضور در محل دادگستری فومن با بهزاد براری رئیس دادگستری و مراد قربانزاده دادستان شهرستان فومن دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان، آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی استان  در این دیدار به ارتباط مستقیم کاری سازمان بهزیستی در حوزهای مختلف با مجموعه قضایی اشاره کرد و گفت: ماهیت برخی خدمات و فعالیت های بهزیستی به ویژه در حوزه آسیب های اجتماعی، اورژانس اجتماعی، فرزند خواندگی و... به گونه ای پیش می رود که به تعامل و همکاری با نهاد قضایی نیازمند است.

وی در ادامه به بیان گزارشی از نحوه ارائه خدمات در مراکز ترک اعتیاد و سایر مراکز تحت نظارت پرداخت و از همکاری این نهاد قضایی با بهزیستی قدردانی کرد و خواستار تداوم تعامل و همکاری بیش از پیش این دو دستگاه شد.

همچنین بهزاد ️براری ریاست دادگستری شهرستان فومن نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور مسئولین بهزیستی گفت: هر یک از افرادی که در مجموعه ای از بخش های دولتی مشغول به کار هستند، وظایفی دارند و ارائه خدمت می نمایند، اما این مهم در بهزیستی با توجه به نوع خدمت رسانی به جامعه هدف و مددجویان تفاوت پیدا میکند و رنگ و بوی معنوی به خود می گیرد که البته این سعادتی برای کارکنان این نهاد خدمت رسان در بخش های مختلف است.

 ️وی به اقدامات حوزه قضایی  اشاره ای کرد و اظهار داشت: برای حمایت از جامعه هدف بهزیستی و همچنین کمک به درمان و بهورزی بیماران، تمامی احکام به صوت هدفمند صادر می شود و در جهت خدمت به جمعیت هدف و قشر نیازمند جامعه ، این اهداف و احکام صادره را گسترش خواهیم داد.

 ️رئیس دادگستری فومن در خاتمه، از خدمت رسانی مجموعه بهزیستی به اقشار نیازمند و کم برخوردار جامعه قدردانی کرد و خواستار تقویت واحدهای مشاوره، بهره گیری از افراد توانمند در مراکز و تعدیل هزینه های این خدمات در تمامی بخش های تحت نظارت بهزیستی شد.

کد خبر 107863

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد