جلسه مدیر کل بهزیستی فارس و فرماندار شهرستان خنج

در ادامه برنامه های سفر مدیر کل بهزیستی فارس به شهرستان خنج در راستای تشریک مساعی،هم افزایی و همگرایی در ارائه خدمات بهینه به جامعه هدف معزز،مدیر کل بهزیستی فارس در معیت مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس و رئیس بهزیستی شهرستان خنج با فرماندار و رئیس شورای شهر این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی فارس:

بهادر اسفندیاری فرماندار شهرستان خنج ضمن تقدیر از زحمات مدیر کل و مجموعه بهزیستی و همچنین رئیس و پرسنل بهزیستی شهرستان خنج ،اظهار داشت :در این شهرستان در کنار خدمات و منابع دولتی،حضور گرم خیرین و پای کار بودن ایشان به جهت حس نوع دوستی،فرهنگ غنی و تقید مذهبی مردم شهرستان خنج همواره رایج است.
اودر ادامه به اهمیت پیشگیری از معلولیت ها،توانمندسازی،آگاه سازی و آموزش مهارت های شغلی وزندگی به افراد دارای معلولیت به جهت حضور پررنگ تر ایشان در  اجتماع اشاره نمود.
نیاز شهرستان خنج به استقرار اورژانس اجتماعی بهزیستی نیز از دیگر موارد مطرح شده توسط فرماندار شهرستان خنج در این نشست بود. 

مدیر کل بهزیستی فارس نیز ضمن بیان شرح مختصر عملکرد و فعالیت های بهزیستی فارس به بومی شدن خدمات و نیروی انسانی اشاره کرد و اظهار داشت:برای اولین بار در کشور آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت برگزار خواهد شد و سهم مددجویان استان فارس ۲۸۵ نفر برای استخدام در ۴۶ دستگاه دولتی خواهد بود که گام مهمی در اشتغال جامعه هدف بهزیستی خواهد بود.

غلامی رئیس بهزیستی شهرستان خنج در این جلسه به بیان گزارش عملکرد بهزیستی خنج در دوسال گذشته پرداخت و اظهار داشت: خوشبختانه در این شهرستان پشت نوبتی برای مستمری،دریافت ویلچر و کمک هزینه مناسب سازی نداریم.
غلامی اعتبار پرداخت شده اشتغال به مددجویان این شهرستان را ۱۱ میلیارد تومان و کمک هزینه تسهیل تامین مسکن مددجویان این شهرستان را بیش از ۵ میلیارد تومان که به ۹۵ نفر پرداخت گردیده عنوان نمود.

تقدیر مدیر کل بهزیستی فارس از فرماندار ، شهردار و رئیس شورای شهر شهرستان خنج نیز  در پایان این جلسه انجام شد. 

کد خبر 107783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد