دیدار صمیمانه مدیرکل بهزیستی گیلان ، شهردار و اعضای شورای شهر رشت با دختران تحت حمایت بهزیستی در خانه شبانه روزی شایگان رشت

به مناسبت روز دختر و گرامیداشت دهه کرامت، آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی گیلان با همراهی رحیم شوقی شهردار رشت و محمدحسین واثق کارگرنیا و جمعی از مسئولین بهزیستی و شهرداری، ضمن حضور در خانه شبانه روزی دختران شایگان رشت با دختران این مرکز دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی گیلان،  ضمن گفت و گوی صمیمانه با دختران این مرکز  و تبریک روز دختر،  اظهار داشت: این روز فرصت مناسبی برای تقدیر از دختران نجیب کشورمان است و شایسته است تا دختران عفیفه و پاکدامن ایران اسلامی که همواره سیره اهل بیت و معصومین(ع) را الگوی زندگی خود قرار می دهند، مورد تشویق و تقدیر قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش سازمان بهزیستی و مدیران خانه های شبانه روزی این است که این فرزندان در نهایت آرامش و بدون هیچ گونه دغدغه ای فقط به فکر تحصیل و پیشرفت باشند و امید است که این امر با همت همگانی عوامل اجرایی سازمان و مراکز محقق شود.

همچنین در خاتمه این دیدار ، شاخه های گل و هدایایی نیز از سوی مدیرکل بهزیستی گیلان و مسئولین شهرداری و شورای شهر رشت به دختران این مرکز تقدیم شد.

کد خبر 107604

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد