شهر قدس | رعایت اصول پدافند غیرعامل در کمپ‌ها

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قدس در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بر موضوع رعایت اصول پدافند غیرعامل در کمپ‌ها تاکید کرد و گفت: بایستی در این حوزه تکلیف‌گرا باشیم.

به گزارش روابط عمومی  بهزیستی استان تهران، نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با حضور رئیس اداره بهزیستی، فرماندار و مسئولین دستگاه‌های اجرائی مرتبط برگزار شد.

اعظم فروتن رئیس بهزیستی شهرستان قدس در این نشست بیان کرد: اعتیاد این بلای خانمانسوز یک تهدید برای همه است و هدف‌گذاری دشمن در حوزه مواد مخدر مشخص می‌باشد زیرا متوجه شد به واسطه این امر چه آسیب‌های اجتماعی را می‌تواند به جامعه ما وارد کند، به طوری که یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) حوزه آسیب‌های اجتماعی می‌باشد.

وحید گلی کانی فرماندار شهرستان قدس گفت : اگر درحال حاضر نسبت به جمع‌آوری معتادین متجاهر اقدام می‌شود این امر نتیجه قصور دستگاه‌های مربوطه است ما به دنبال آمارسازی نیستیم بلکه به دنبال عملکرد هستیم و این امر نیز نیازمند اهتمام تمامی دستگاه‌ها می‌باشد بنابراین بایستی در این حوزه تکلیف گرا باشیم.
وی با بیان اینکه با جمع‌آوری معتادین متجاهر در سطح شهرستان سرقت‌های خرد و کلان کاهش یافته، ادامه داد: بایستی نسبت به شناسایی محل تجمع معتادین متجاهر جهت جمع‌آوری آن‌ها و ساماندهی در ماده ۱۶ مراکز اقامتی تحت نظارت بهزیستی شهرستان اقدام شود.

مقام عالی دولت در شهرستان قدس تصریح کرد: فعالیت در حوزه فرهنگی بایستی به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد و این امر نیازمند فعالیت اداراتی چون تبلیغات اسلامی جهت حضور طلاب در کمپ‌های ماده ۱۵ و ۱۶ با محتواسازی فرهنگی و یاری گیران حوزه ورزش، هنری و ... است، همچنین باید نسبت به احصای مشکلات کمپ‌ها نیز اقدام شود و رعایت موارد پدافند غیرعامل در این کمپ‌ها نیز مدنظر قرار گیرد.

کد خبر 107129

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد