در رسانه | تفاهم نامه همکاری میان اداره کل تعاون و بهزیستی کردستان امضا شد

سنندج- ایرنا- تفاهم نامه ارائه خدمات روانشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی کارگران کردستان به امضای مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهزیستی استان رسید.

https://irna.ir/xjQr6J

به گزارش ایرنا، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان شامگاه دوشنبه در آیین امضای این تفاهم نامه اظهار کرد: بخش عظیمی از جامعه را کارگران تشکیل داده و در استان کردستان بیش از ۷۰۰ هزار نفر مخاطب مستقیم وزارت کار هستند.

فرزاد پیشکاری توجه به سلامت جسمی و روحی کارگران را از وظایف وزارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و افزود: بهزیستی از سازمان های پیشرو در ارائه خدمات به جامعه مخاطب وزارت کار و از بازوان توانمند این وزارتخانه بوده که با خدمات خود بخش بزرگی از جامعه را تحت پوشش خود قرار داده است.

وی ادامه داد: سلامت روحی و جسمی کارگران در بهره وری و اثر بخشی کار آنان در کارخانجات و واحد های تولیدی و صنعتی تاثیرگذار است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان اضافه کرد: با امضای این تفاهم نامه کارگرانی که دچار آسیب های اجتماعی و سومصرف مواد مخدر شده به اداره کل بهزیستی معرفی شده و روانشناسان این سازمان در رفع مشکلات روحی و روانی آنان تلاش خواهند کرد.

از پنجم تا ۱۱ اردیبشهت به هفته کار و کارگر نامگذاری شده است.

کد خبر 106976

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد