مدیرکل بهزیستی استان گیلان پاسخگوی برخط مطالبات مردمی شد

مدیرکل بهزیستی استان گیلان با حضور در قرارگاه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) گیلان، پاسخگوی تماس های جمعی از مددجویان و شهروندان شد.

صبح روز پنجم اردیبهشت ماه؛ « آریا طوفانی» مدیرکل بهزیستی گیلان به اتفاق هیئت همراه، طی حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) استان، به صورت برخط پاسخگوی تماس های مردمی شد.

مدیرکل بهزیستی گیلان در جریان برقراری این ارتباط تلفنی، مشکلات مددجویان و شهروندان را مورد پیگیری قرار داد.

لازم به ذکر است که سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت با شماره تماس 111، پاسخگوی تمامی افراد در هر کجای کشور می باشد و تکریم ارباب رجوع را به عنوان یک هدف دنبال می کند.

کد خبر 106446

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد