دیدار نماینده آستان قدس رضوی در استان با مدیر کل بهزیستی بوشهر

به منظور بررسی و مسیرهای گسترش تعامل همکاری در ابعاد گوناگون اجتماعی و فرهنگی، خوردبین مدیر کانونهای خدمت رضوی در استان با دکتر حیدر عزیزنژاد مدیر کل بهزیستی استان بوشهر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در ابتدای این دیدار دکتر حیدر عزیزنژاد مدیر کل بهزیستی استان با تقدیر از تلاشهای آستان قدس رضوی در جهت کمک به مردم محروم، این کارها را بسیار ارزش و ستودنی دانست و افزود: حضور آستان قدس رضوی در کنار مجموعه بهزیستی علاوه بر تاثیرگذاری و اثر بخشی، رنگ و بوی خاص خود می دهد که این امر می تواند در پیشبرد هدفمند و موثرخدمات تخصصی به جامعه هدف بهزیستی اثرگذاری مطلوب داشته باشد.
دکتر عزیزنژاد در ادامه به خدمات موثر و تخصصی بهزیستی به جامعه هدف اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به هزینه های زیاد مراقبت از معلولین توسط خانواده ها و همچنین مراکز تحت نظارت بهزیستی از مسئولین آستان قدس رضوی خواست تا در صورت امکان نسبت به حامی یکی از مراکز تحت نظارت و همکاری فی ما بین جهت فراهم آوردن وسایل بهداشتی و دیگر موارد همکاری لازم را داشته باشند زیرا این امر می تواند خدمات ماندگاری برای جامعه هدف که همانا رضایت خداوند و عنایت ویژه امام هشتم رضا (ع) را داشته باشد.
همچنین در ادامه دکتر عزیزنژاد بر تقویت همه جوانب از جمله فراهم شدن اعزام کاروان جامعه هدف بهزیستی به زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، تهیه جهیزیه ازدواج، لوازم بهداشتی و دیدار خدام رضوی از مراکز ترک اعتیاد و فرزندان تحت نظارت تاکید کرد.
خوردبین مدیر کانونهای خدمت رضوی در استان بوشهر ضمن تقدیر از کارکنان خدوم بهزیستی بر همکاری های مثبت سنوات گذشته به اعزام ۴ کاروان زائر اولی توان یابان استان در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد امسال هم این امر تداوم داشته باشد.
وی همچنین از آمادگی این مجموعه در خصوص برنامه های این کانون در تامین جهیزیه نوعروسان تحت پوشش، تهیه نوشت افزار دانش آموزان، اعزام زائر اولی ها و گوشت عقیقه جهت همکاری با بهزیستی استان شد.
خوردبین ادامه داد:با اشاره به نزدیک شدن به دهه کرامت آمادگی مجموعه کانون خدمت رضوی در استان را برای فعالیت های شاخص بهزیستی در این دهه اعلام نمود و اظهار امیدواری کرد که این قلیل کار ها در مسیر خدمت به زائران حضرت شمس الشموس علی بن موسی الرضا علیه السلام بتواند توشه ی آخرتمان باشد.
کد خبر 106135

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد