همایش گرامیداشت روز روانشناس در بوشهر برگزار شد

به مناسبت روز روانشناس و مشاوره و تجلیل از این عزیزان جشنی با حضور رقیه زنگنه نژاد مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، دکتر حیدر عزیزنژاد مدیر کل، معاونین بهزیستی، دکتر بحرانی سرپرست شورای استانی سازمان نظام روانشناسی و مشاور استان بوشهر، اساتید، مشاوران و روانشناسان در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این آئین رقیه زنگنه نژاد مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: آسیبهای اجتماعی و فراگیری آن در جامعه روز افزون بوده که در این راستا نقش خانواده در بحث کنترل و پیشگیری از آسیبها در جامعه می تواند تاثیر گذار باشد.

همایش گرامیداشت روز روانشناس در بوشهر برگزار شد

زنگنه نژاد ضمن توصیه اکید به امر ازدواج و تشکیل بنیان خانواده تصریح گرد: با تشکیل خانواده و فضای صمیمی، می توان نقش بسزایی در کنترل آسیبهای اجتماعی ایجاد کرد.
دکتر حیدر عزیزنژاد مدیر کل بهزیستی استان ضمن خیر مقدم به اساتید و مهمانان و همچنین تقارن هفته کار و کارگر و روز روانشناس و مشاور خدمت مدعوین اظهار داشت :این برنامه جهت تجلیل از روانشناسان و مشاوران تدارک گردیده که باید در این راستا از تلاشهایی که روانشناسان و مشاوران در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و سلامت جامعه تلاش می کنند تقدیر کرد.

همایش گرامیداشت روز روانشناس در بوشهر برگزار شد

دکتر عزیز نژاد ضمن گزارش اقدامات صورت گرفته بهزیستی استان بوشهر در سال گذشته به ارائه خدمات تخصصی روانشناختی و مشاوره ای در بخشهای دولتی و غیر دولتی این خدمات را در راستای سلامت اجتماعی جامعه بسیار مفید دانست و گفت: فرهنگ روانشناسی و مشاوره باید ارتقاء یابد و همانگونه که بیماری جسم نیاز به پیشگیری و درمان دارد، به روح نیز باید توجه بیشتری گردد.
عزیزنژاد ادامه داد: در سال گذشته قریب به ۴۵ هزار خدمات تخصصی روانشناختی و مشاوره ای  توسط روانشناسان مراکز دولتی و غیر دولتی به هم استانیها ارائه شده است که در این میان ۱۸۰۸۹ نفر در بخش غیر دولتی، ۱۲۵۳ نفر در بخش دولتی، ۱۶۳۰۰ نفر با مراجعه مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ و حدود ۸ هزار نفر از طریق خط ۱۲۳ اورژانس اجتماعی بهزیستی به این مراکز خدمات روانشناختی از متخصصان این امر را دریافت کردند.
همچنین محمد رضا بحرانی سرپرست شورای استانی سازمان نظام روانشناسی و مشاور استان بوشهر ضمن تقدیر از مدیر کل و مجموعه بهزیستی استان بوشهر با بت همکاری با سازمان نظام روانشناسی در استان گفت: یکی از هدف گذاری های مهم در ساختار جدید سازمان نظام روانشناسی ایجاد فضای صمیمی میان روانشناسان جهت خدمات تخصصی و مشاوره ای در سطح استان است که امیدواریم با استفاده از ظرفیتها و پتانسیل های موجود بتوان نقش خوبی درایجاد کنترل آسیبهای اجتماعی و سلامت جامعه در سطح استان ایجاد گردد.
در پایان این برنامه با اهداء لوح تقدیر توسط مدیر کل بهزیستی و مدیران سازمان نظام روانشناسی در پایان مراسم، با از و مشاوران در بخشهای دولتی و غیر دولتی تجلیل به عمل آمد.
کد خبر 106934

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد