دشتستان| دکتر عزیزنژاد مدیر کل بهزیستی استان بوشهر :  مددکاری منزلت و جایگاه  ویژه ای دارد و شأن کار شما بسیار بالاتر از قدردانی و تشکر است.

نشست تبیینی دکتر حیدر عزیز نژاد مدیر کل، معاونین و اعضاء کار گروه عملیاتی بهزیستی استان، جعفر کمالی رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان و مسئولین فنی مراکز مثبت زندگی بهزیستی تحت نظارت در سالن اجتماعات بهزیستی دشتستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از بهزیستی شهرستان دشتستان، در این نشست دکتر حیدر عزیزنژاد مدیرکل بهزیستی استان بوشهر ضمن تشکر از تلاش رییس و کارکنان بهزیستی شهرستان دشتستان و مراکز مثبت زندگی تحت نظارت گفت : منزلت مددکار را به خوبی می دانیم و پرسنل مراکز مثبت زندگی با شرایطی که دارند صادقانه مشغول خدمت رسانی به جامعه هدف می باشند که ما ارزش واقعی کار شما را می دانیم.
وی افزود: رویکرد جدید بهزیستی استان با دو هدف اصلی نخست بحث حمایتی که نیاز به مددکاران مجرب و تلاشگر هست که خوشبختانه در سازمان بهزیستی گروه بسیاری از مددکاران با تجربه و شایسته را داریم و نیاز هست بحث مددکاری را فعال و به روز نماییم که مشاوره و راهنمایی مثبت شما باعث نگرش و به وجود آمدن شرایط عالی در زندگی اقتصادی، اجتماعی و روانی گروههای هدف خواهد شد و رویکرد دوم جلب مشارکت‌های مردمی و استفاده از منابع بطوری که باعث تغییر در زندگی مددجویان می گردد.
دکتر عزیزنژاد تصریح کرد : می خواهیم منابعی که در سطح استان متمرکز است را به همه شهرستانها اختصاص دهیم و روئسای شهرستانها با برنامه ریزی هایی که صورت خواهند داد نسبت به توزیع اعتبارات با اولویت این کار را انجام خواهند داد.
جعفر کمالی رییس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان ضمن تقدیر از حضور مدیر کل،معاونین و روسای ادارات ستادی بهزیستی استان و مسئولین فنی مراکز مثبت زندگی بهزیستی دشتستان به تشریح گستردگی وسعت شهرستان و نحوه خدمت رسانی به جامعه هدف در شهرها و روستاهای شهرستان پرداخت و گفت : مراکز مثبت زندگی و به ویژه مددکاران و مسئولین فنی با حضور در محل زندگی مددجویان از نزدیک از وضعیت مددجویان بازدید و برای مشکلات و درخواست‌های آنها برنامه ریزی می نمایند.
شهرام چشم آلوس رییس اداره فناوری اطلاعات و تحول اداری خدمات بهزیستی استان بوشهر با توجه به حساسیت و توجه مدیرکل سازمان بر خدمات رسانی به گروههای هدف بر ایجاد زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری لازم در این خصوص تأکبدکرد.
محمدکرمی معاون توانبخشی بهزیستی استان بوشهر گفت: در اعتبارات جدید، توجه ویژه ای به حق پرستاری توانخواهان تحت پوشش شده است.
فرزانه فیروزی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان بوشهر گفت : در حوزه امور اجتماعی دو دفتر مراقبت از کودکان و نوجوانان و دفتر توانمند سازی خانواده و بانوان به بخش خصوصی مراکز مثبت زندگی واگذار شده و حوزه آسیب های اجتماعی به صورت حاکمیتی اداره می شود و به طور کامل به مراکز سپرده نشده است.
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان در ادامه افزود : با توجه به حساسیت بحث مراقبت از کودکان و نوجوانان می طلبد که مددکاران توجه ویژه‌ای به این مسٱله داشته باشند که جا دارد از تشکیل گروههای همیار توسط بهزیستی شهرستان تشکر نمود.
زینت کاکی زاده رییس اداره پذیرش و هماهنگی استان به مسئله اختصاص اعتبارات اشاره نمود و گفت: نیازسنجی، اولویت بندی و نظارت از مسائل مهم در سازمان می باشد که با توجه به منابع موجود باید انجام بگیرد و یکی از اهداف سازمان در بحث توانمندسازی گروه هدف و مددجویان در بخش های مختلف می باشد.
کد خبر 107511

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد