در رسانه|  پردیس توانمندسازی مددجویان بهزیستی استان اردبیل در حال تکمیل است

استاندار اردبیل گفت: عزم دولت به اتمام پروژه پردیس توانمندسازی مددجویان بهزیستی استان اردبیل بوده و این طرح در حال تکمیل است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی در آیین تجلیل از توان‌خواهان فعال و سرآمد استان در عرصه هنرهای تجسمی اظهار کرد: محدودیت‌ها مانع ترقی و تعالی توان‌خواهان نمی‌شود و برخی از جامعه هدف در سطح بین‌المللی و ملی می‌درخشند و انگیزه و اراده محکم این عزیزان شایسته تقدیر است.

وی افزود: امید مهم‌ترین برداشت و شاخص آثار هنری توان‌خواهان بهزیستی استان اردبیل بوده و این واقعیت، نشانگر اندیشه و همت بزرگ مددجویان است. استاندار اردبیل ادامه داد: رسالت مسؤولان در قبال توان‌خواهان و مددجویان بهزیستی، فراهم ساختن مسیر رشد و تعالی آن‌ها است و تلاش اداره‌کل بهزیستی استان در این راستا طی مقایسه با گذشته، چندبرابر شده و چشم‌گیر است. عاملی با اشاره به در حال تکمیل بودن پردیس توانمندسازی مددجویان بهزیستی استان اردبیل، تصریح کرد: هزینه شدن ۱۳۰میلیارد تومان برای جامعه هدف بهزیستی در اسفند سال گذشته، نشانگر عزم دولت در خدمت به جامعه تحت پوشش این سازمان در استان اردبیل است. وی اظهار کرد: با توجه به اینکه استان اردبیل در پیشبرد نهضت ملی مسکن، رتبه سوم کشور را دارد، سهم مددجویان بهزیستی و خانه‌دار شدن آن‌ها در این پروژه بزرگ باید لحاظ شود. تعریف ۷ گام برای تکمیل زنجیره خدمات بهزیستی استان اردبیلحامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل هم در این آیین گفت: پیرو راهبرد تکمیل زنجیره پیشرفت استان از سوی استانداری اردبیل، در اداره‌کل بهزیستی نیز ۷ گام برای تکمیل زنجیره خدمات تعریف شده که در حال اجرا و تکمیل است. وی بیان کرد: این ۷ گام شامل توسعه زیرساخت‌ها، اشتغال و مسکن، توسعه خدمات، تقویت و تأمین نیروی انسانی، توسعه و تقویت انجمن‌های خیریه و مشاوره، افزایش مشارکت‌های اجتماعی، افزایش سرانه پوشش بیمه و تجلیل از مددجویان سرآمد و مفاخر است. گفتنی است، در این آیین، جمعی از توان‌خواهان و مددجویان بهزیستی استان اردبیل که در رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی صاحب عناوین بین‌المللی، ملی و استانی هستند، تجلیل شدند.

کد خبر 106091

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد