تبلور روحیه امید در بهزیستی استان مشهود است.

سید حامد عاملی استاندار اردبیل در مراسم تجلیل از توانیابان سرآمد در عرصه هنرهای تجسمی استان که با حضور جمعی از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد گفت: اقدامات بهزیستی استان و فعالیت توانیابان مهم، تأثیر گذار و امیدآفرین است و با تلاش‌ها و پیگیری‌ها و ابتکار عمل ایجاد شده در مجموعه بهزیستی استان تبلور روحیه امید در این سازمان کاملاً مشهود و قابل تقدیر و تشکر است.

عاملی افزود: خدمت‌گزاران مردم در حوزه‌های مختلف استان باید موفقیت‌های توانیابان در عرصه‌های گوناگون فرهنگی، هنری، اقتصادی و ... را که با وجود محدودیت‌های موجود در زندگی این عزیزان بدست آمده را ارج نهند و در راستای شکوفایی هرچه بیشتر استعدادهای جامعه عزیز معلولان قدم بردارند.

عاملی در ادامه حضور معلولان هنرمند استان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی را ناشی از اراده‌های محکم و پشتکار وصف‌ناپذیر جامه توانیابان دانسته و آن را ستودنی و قابل ستایش وصف کرد.

سید حامد عاملی در آیین تجلیل از توانیابان هنرمند استان ضمن اشاره به تحولات صورت‌گرفته در عرصه‌های زیرساختی استان، به جایگاه بهزیستی در تکمیل زنجیره پیشرفت استان اشاره کرده و  اقدامات و عملکرد بهزیستی استان را در این حوزه نسبت به زمان‌های قبل قابل‌توجه دانست.

عاملی در ادامه یکی از شاخص‌های تحول در بهزیستی استان را افزایش بسیار خوب تخصیص و هزینه کرد اعتبارات ابلاغی و جذب مشارکت‌های مردمی عنوان کرده و جهش‌های صورت‌گرفته در حوزه‌های مسکن، اشتغال مددجویان، صفر شدن پشت نوبتی دریافت مستمری و تعداد افراد بهره‌مند از حق پرستاری خانواده محور را امیدآفرین و ستودنی دانست.

سید حامد عاملی در انتها با اشاره به ارزش والای تلاش برای مردم و جامعه معلولان استان مجموعه استانداری را همراه و همدل خانواده بهزیستی دانسته و خاطر نشان شد که مسائل خانواده بهزیستی جزوی از مسائل مهم و اساسی استانداری می باشد.

کد خبر 105996

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد