در راستای بازرسی ادواری از دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه احتماعی با حضور امید هاشمی ، معاون مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جلسه بررسی شاخص های ارتقاء سلامت اداری و حقوق شهروندی بهزیستی فارس برگزار شد.

هاشمی در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات و خدمات ارزنده  و تبریک کسب تندیس و   رتبه برتر گروه سلامت و رفاه اجتماعی توسط بهزیستی فارس در بیست و هفتمین جشواره شهید رجایی ,در جمع مدیر کل,اعضای شوای معاونین و کارشناسان دفتر ارزیابی عملکرد اداره کل بهزیستی فارس به بررسی شاخص های عملکرد این اداره در محور سلامت اداری و حقوق شهروندی،اطلاعات سازمانی و شایستگی های مدیریتی و ارزیابی عملکرد پرداخت.
معاون مرکز بازرسی ,ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با تاکید  بر احصاء فرآیند ها و دستور العمل ها اظهار داشت کلیه مصوبات در کمیته های سلامت اداری و حقوق شهروندی باید مبنای قانونی داشته باشد .
هاشمی شناسایی ,پایش و نظارت مستمر بر گلوگاه های فساد را از اصول اساسی برشمرد  و به  بررسی محورها، شاخص ها و مستندات مربوطه، دستاورد ها و چالش های حوزه های تخصصی پرداخت.
   در ادامه این جلسه مطالبی نیز  توسط مدیر کل و اعضای شورای معاونین بهزیستی فارس جهت پیگیری در سطوح عالی وزارت مطبوع  عنوان شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد