با حضور بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران، رجبی معاون پشتیبانی و منابع انسانی، امامی مشاور و رییس دفتر حوزه ریاست، خامه ور معاون امور توانبخشی، دلیلی معاون هماهنگی موسسات غیر دولتی، مشارکت های مردمی و اشتغال، محمودی رییس اداره حراست بهزیستی استان و تعدادی از خانواده های افراد موفق دارای معلولیت مازندرانی، آیین تقدیر از حضور این مادران در ویژه برنامه تلویزیونی " از مامان بگو" در اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ بریمانی مدیرکل بهزیستی استان با اشاره اینکه ویژه برنامه از مامان بگو کاری مشترک از شبکه دو سیما و سازمان بهزیستی کشور در شب های ماه مبارک رمضان، میزبان مادرانی بود که هم چراغی روشن کردند و هم مسیری ساختند، گفت: این مادران نقش هدایتگری در زندگی فرزندان دارای معلولیت خود دارند و با عشق، ایمان و مهر بی‌پایان خود، خانواده را مدیریت می‌کنند و منشا تربیت نسلی کوشا و پویا هستند.
بریمانی فرهنگ سازی را باعث تقویت روحیه خودباوری در افراد دارای معلولیت دانست و تصریح کرد: درخشش افراد دارای معلولیت در زمینه های علمی، ورزشی، هنری و ... بی نظیر است و در صورت خودباوری می توانند خود را در زمینه های مختلف به جامعه ثابت کنند.
مدیرکل بهزیستی استان با بیان اینکه نگاه به افراد دارای معلولیت و احترام به این افراد  در جمهوری اسلامی بسیار متفاوت است، گفت: توجه به افراد دارای معلولیت نباید تحقیرآمیز و ازروی ترحم باشد و فعالیت افراد دارای معلولیت در جامعه، نیازمند فرهنگ سازی و بستر سازی توسط مسوولین و قسمت اعظمی نیز  به توانمندی ها و خودباوری این افراد بستگی دارد.
وی ضمن مهم برشمردن نقش خانواده در شکوفایی استعداد و موفقیت فرزندان، اظهار داشت: شما الگو و از افرادی هستید که در قله ها می درخشید و توانمندی های افراد دارای معلولیت را به جامعه نشان دادید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد