آیین اختتامیه طرح مانا (طرح ملی مشارکت اجتماعی نوجوانان و بانوان) در امام زاده محمود قلعه سر با حضور نوروزی رئیس و پرسنل بهزیستی شهرستان، کادر اورژانس اجتماعی و جمعی از فعالان این طرح به همت جمعیت همیاران سلامت روان و مرکز مثبت زندگی کد۵۹۳۰ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان نکا؛ رئیس اداره بهزیستی شهرستان گفت: طرح «مانا» از جمله طرح‌های پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی است که با هدف رفع مشکلات نوجوانان و تقویت روحیه انتقادی و مطالبه گری آنان با مشارکت اجتماعی نوجوانان و حضور تسهیلگران آموزش دیده سازمان در سراسر کشور اجرا می شود.

نوروزی ضمن تشکر از برگزار کنندگان این طرح، افزود: همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها برای توسعه دامنه اجرایی طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان لازم و ضروری است.

رئیس بهزیستی نکا با تأکید بر شناساندن روش و روند حل مشکلات به نوجوانان، گفت: بررسی رویکردها و راهکارهای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نشان می‌دهد که مشارکت اجتماعی و ظرفیت‌سازی برای جلب حمایت و نیز توانمندسازی مخاطبان و ذینفعان در طراحی و اجرای برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌تواند موجب افزایش کارایی و اثربخشی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد