مدیرکل بهزیستی ایلام با اشاره به راه اندازی موکب این اداره کل در مرز مهران با عنوان خادمین سیدالشهدا(ع)، گفت:این موکب در کنار سایر دستگاه های اجرایی خدماتش به میهمانان اربعین حسینی را آغاز کرده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، به گفته "حسین نورعلیوند"، این اداره کل اربعین امسال در قالب ستاد ساماندهی بازماندگان در راه، افراد ناتوان جسمی و اشیا گمشده و همچنین ساماندهی زائران گمشده در مرز مهران فعالیت دارد.

وی ادامه داد: در این موکب همچنین  تیم تخصصی توانبخشی نیز مستقر و خدمات مورد نیاز را به زائران دارای معلولیت، سالمند و غیره ارایه می دهند.

وی اهدا وسایل توانبخشی به زائران نظیر واکر، عصا و غیره و همچنین تعمیر وسایل توانبخشی زائران نظیر ویلچر  توسط یکی از افراد دارای معلولیت  را از دیگر خدمات بهزیستی به زائران حسینی در اربعین امسال برشمرد.

نورعلیوند استقرار تیم های اورژانس اجتماعی، جابجایی زائران با ویلچر و ارایه خدمات مشاوره و مددکاری را از دیگر خدمات پیش بینی شده اداره کل بهزیستی ایلام در مرز مهران به زائران در کنار سایر مواکب دیگر عنوان کرد.

به گفته وی، بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته از ظرفیت مردم و موسسه های زیر مجموعه در کنار کارکنان ادارات بهزیستی سراسر استان که داوطلب ارایه خدمت به زائران در مرز مهران هستند استفاده و بصورت شیفت بندی تعیین و به مرز مهران اعزام خواهند شد.

مرز مهران به واسطه نزدیکی مسافت و امنیت طول مسیر در داخل خاک عراق اصلی ترین و مهمترین گذرگاه زمینی برای تردد زائران است.

#سفر_به_سرزمین_امید
#کربلا_طریق_الاقصی
#ایلام_دروازه‌_عتبات
#اربعین۱۴۰۳مهران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد